سخنگوی سازمان آتش نشانی خبر داد:

تصادف خودرو و کامیون در بزرگراه آزادگان /جان باختن سه نفر

ملکی درباره حادثه تصادف و آتش سوزی در بزرگراه آزادگان توضیحاتی داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:ساعت ۱۶:۴۴ دقیقه امروز یک مورد حادثه تصادف منجر به آتش سوزی در بزرگراه آزادگان مسیر شرق به غرب نرسیده به اتوبان ساوه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی ادامه داد:۴ ایستگاه آتش نشانی با توجه به پیش بینی‌هایی که توسط ستاد فرماندهی در این مواقع مبنی بر احتمال ایجاد ترافیک صورت می‌گیرد، به محل حادثه اعزام شدند. به محض رسیدن نیرو‌ها به محل مشاهده شد که یک دستگاه کامیون که بار هم داشته در این مسیر به شدت با یک دستگاه پژو ۴۰۵ برخورد کرده و دچار آسیب شده است.

ملکی گفت:در اثر این حادثه خودرو پژو و جلو کامیون دچار آتش سوزی شده بود و مشخص بود کسانی در صندلی عقب خودرو محبوس شده اند. راننده پژو و کامیون توانسته بودند که سریع خارج شوند و نیرو‌ها ظرف چند دقیقه آتش را خاموش می‌کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود:مشخص شد که سه نفر که احتمالا خانم بوده اند به شدت دچار سوختگی شدند و جان خود را از دست داده اند. عملیات به پایان رسید و ترافیک بسیار سنگینی ایجاد شده بود و در حال حاضر بخشی از معبر باز شده است و محل برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل راهور خواهد شد.

وی بیان کرد:تقاضایی از رانندگان دارم که در هر حالتی هم با سرعت مطمئنه حرکت کنند و فاصله طولی خود را با خودروی مقابل و جلویی حفظ کنند تا اگر به هر دلیلی اتفاقی افتاد بتوانند خودرو خود را متوقف کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار