افزایش حجم سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی کاشمر چشمگیر است

از ابتدای امسال تاکنون ۳۰۹ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ثابت در شهرک صنعتی کاشمر انجام شده که نسبت به پارسال ۹۰۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،   محمد رضا ملکی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشمر گفت:  ۳۰ فقره جواز تاسیس  در شهرک صنعتی صادر شده که نسبت به پارسال ۲۳۰ درصد افزایش داشته و همچنین زمینه اشتغال ۸۲۶ نفر فراهم شده که این تعداد هم ۴۰۰ درصد افزایش داشته است.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۷۲ واحد در شهرک صنعتی کاشمر فعال هستندافزود: به رغم وجودمحصولات متنوع در این شهرستان در حوزه برند سازی تلاشی صورت نگرفته حتی برخی صنایع منطقه از جمله صنعت فرش که روزگاری شهرت داشته رو به افول است و دیگر جاذبه‌ای برای رفتن به سوی این صنعت وجود ندارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشمر ادامه داد: با توجه به افزایش سرسام‌آور هزینه‌ها، کمبود نقدینگی، سرمایه در گردش و مواد اولیه از مهم‌ترین مشکلات واحد‌های تولیدی منطقه است.

ملکی با بیان اینکه رویکرد امسال ما حفظ اشتغال موجود و راه اندازی واحد‌های راکد، نیمه تعطیل و تعطیل بود بیان کرد: در سال جهش تولید با توجه به راه‌اندازی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، تلاش‌هایی صورت گرفته، اما کرونا به بسیاری از واحد‌ها خسارت وارد کرده است.

انتهای پیام// ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.