آموزش آشپزی به زبان اشاره توسط سرآشپز فرانسوی

شاون سرآشپز فرانسوی در اقدامی جالب و تحسین برانگیز دستور پخت های آشپزی را با زبان اشاره به ناشنوایان آموزش می دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سرآشپز جوان فرانسوی کانالی را در یوتیوب ایجاد کرده تا در آن بتواند به روش زبان اشاره به کم شنوایان و ناشنوایان آشپزی آموزش بدهد. شاون سرآشپز بیست و دو ساله ای است که زبان اشاره را فراگرفته و به آن تسلط دارد و امروزه با ارائه دستور العمل‌های آشپزی، توجه ناشنوایان سراسر جهان را به خود جلب کرده و باعث تحسین همگان شده است.


بیشتر بخوانید


شاون گفت: "چرا وقتی فردی انگلیسی زبان در ویدئو‌هایی به زبان انگلیسی به دیگران آموزش می‌دهد از او تشکر می‌کنیم؟ زبان ناشنوایان  زبانی غیرمعمول است که همگان آن را نمی دانند و باید به این افراد نیز توجه کرد. "

آموزش آشپزی به زبان اشاره

شاون معتقد است که زبان آشپزی و همچنین موسیقی زبانی جهانی است، او در این باره خاطرنشان کرد: "تقاضای زیادی از طرف نسل جوان ناشنوا و کم شنوا برای دنبال کردن آشپزی به عنوان یک حرفه و شغل وجود دارد و در شرایط حاضر که کرونا باعث از بین رفتن حس بویایی و چشایی می شود، آموزش دستور پخت غذاها به زبان اشاره راهی بهتر برای کمک به این قشر از جامعه شد." او می‌گوید که زبان ناشنوایان به زبان دوم تبدیل شده که او پس از زبان مادری فرانسوی خود به صورت روان کاملا به آن مسلط است."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار