یک قانون کاملا ساده، اما تاثیر گذار در رسیدن به موفقیت!

افراد موفق به عادت‌ها به چشم معجزه نگاه میکنند. اگر زندگی یک فرد موفق را بررسی کنید به راحتی میتوانید به نقش عادت‌های کوچک در کسب موفقیت او پی ببرید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، عادت‌های ما نقش زیادی در شکل‌دهی به موفقیت‌های ما دارند، عادت‌های ما بدون توجه به اینکه کوچک هستند یا بزرگ میتوانند نقش بزرگی در شکل دهی به روند زندگی ما داشته باشند به همین دلیل لازم است همیشه سعی کنیم که عادت‌های خود را از چیز‌های کوچک شروع کنیم این عادت‌های کوچک به مرور زمان میتوانند در تغییر زندگی ما موثر واقع شوند.

افراد موفق به عادت‌ها به چشم معجزه نگاه میکنند. اگر زندگی یک فرد موفق را بررسی کنید به راحتی میتوانید به نقش عادت‌های کوچک در کسب موفقیت او پی ببرید. برای مثال اگر شما یک روزی فقط یک ربع برای حفظ کردن لغات زبان انگلیسی وقت بگذارید میتوانید و در این یک ربع فقط ۳ لغت یاد گرفته و مرور کنید. در کمتر از یک سال یعنی ۳۵۰ روز میتوانید ۱۰۰۰ لغت را حفظ کنید. ارقام کوچک در ضرب و تقسیم به اعداد بزرگ تبدیل می‌شوند و تاثیرات بزرگی را نیز فراهم می‌کنند.

در اینجا ما قانونی را به شما معرفی می‌کنیم که با تبدیل کردن آن به یک عادت به راحتی زندگی خود را بهبود ببخشید و به موفقیت‌های بزرگی برسید. اما قانون ۵ دقیقه چیست؟


بیشتر بخوانید

قانون پنج دقیقه به شما می‌گوید که:

هر گاه برای انجام کاری حوصله نداشتید به خود بگوئید فقط برای ۵ دقیقه آن را انجام بده سپس فقط برای ۵ دقیقه کار مورد نظر را انجام دهید.
معمولا بعد از ۵ دقیقه درگیر کار شده اید و میتوانید کارتان را ادامه دهید. این قانون همانطور که نشان میدهد فقط به یک اصل مهم اشاره دارد. مسئله‌ای که همه‌ی ما هر روز با آن دست و پنجه نرم میکنیم و باید سریع‌تر از شر آن خلاص شویم؛ و آن این است که فقط باید شروع کنید. حتی اگر پنج دقیقه بخواهید آن را انجام دهید، اما مهم این است که شروع کنید.

منبع:طلا

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار