جشنواره ملی «نقاشی صلح و دوستی» در اردبیل برگزار می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: جشنواره ملی «نقاشی صلح و دوستی» همزمان با سراسر کشور در استان نیز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت اله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: جشنواره ملی «نقاشی صلح و دوستی» همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل با هدف آشنایی کودکان با جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ، ترویج و نشر اهداف بشردوستانه نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ صلح، دوستی و مهروزی و شکوفا شدن استعداد‌های کودکان و ترغیب تفکر و خلاقیت آن‌ها با استفاده از زبان نقاشی کودکانه برای بیان مفاهیم صلح و دوستی برگزار می‌شود.

او افزود: در این جشنواره از کودکان خواسته می‌شود یک نقاشی با توجه به اهداف جمعیت هلال احمر و موضوع صلح و دوستی کشیده و یک عکس از نقاشی خود گرفته و تصویر نقاشی خود را با ذکر مشخصات (نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره تلفن منزل، شماره همراه والدین، کد ملی و آدرس) به شماره واتساپ ۰۹۹۳۰۱۸۷۵۰۴ تا تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ ارسال نمایند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: شرکت در این جشنواره برای کودکان ۵ تا ۱۲ سال آزاد است و کودکان می‌توانند در دو رده سنی ۵ تا ۸ سال و ۹ تا ۱۲ سال آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.