ناگفته‌های عروس داعش از زندگی تروریستی در سوریه / در خلافت داعش علف خوردیم و در جهنم زندگی کردیم+ عکس

«هدی مثنی»، زن آمریکایی عضو گروه تروریستی داعش که در رسانه‌ها با لقب «عروس داعش» شناخته می‌شود، اخیرا به روایت شرایط زندگی خود پرداخته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  هدی ۲۵ ساله در سال ۲۰۱۴ میلادی به گروه تروریستی داعش پیوست و در آنجا به تروریست‌ها در امر دعوت به خشونت علیه آمریکایی‌ها کمک کرد.

در فوریه ۲۰۱۹ میلادی، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که دستور داده است مانع بازگشت هدی به آمریکا شوند با این حال وکیل وی تاکید کرد که او یک شهروند آمریکایی است.


بیشتربخوانید


در آن زمان مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا نیز از مخالفت کشورش برای بازگشت هدی به آمریکا خبر داد.

هدی اخیرا در یک فیلم مستند با عنوان «بازگشت: زندگی پس از داعش» ظاهر شده است. او در این مستند شرایط زندگی خود در سوریه و اقدامات داعش در این کشور را بازگو می‌کند.

وی در این فیلم با اشاره به اینکه داعش او و پسر دوساله اش را وادار کرد تا شام علف بخورند، خلافت ادعایی داعش را جهنمی روی زمین توصیف کرد.

ناگفته‌های عروس داعش از مورد زندگی تروریستی در سوریه / در خلافت داعش، علف خوردیم و در جهنم زندگی کردیم+ عکس

به گفته هدی، حضورش بین دیگران ممنوع بود و او نمی‌توانست با کسی در ارتباط باشد و حتی یک بار نیز به دلیل پوشیدن کفش نایک زیر لباسهایش تنبیه شده بود.

این زن عضو گروه تروریستی داعش در ادامه این مستند چگونگی فرارش از دست داعش و انتقالش به اردوگاه روج را شرح داد و گفت: با وجود مواد منفجره‌ای که در مسیر‌ها و جاده‌ها جاسازی کرده بودند، برای نجات فرزندم فرار کردم. از کرده خود احساس پشیمانی می‌کنم و آرزو می‌کنم کاش می‌توانستم این مرحله را از زندگی ام پاک کنم.

وی یادآور شد که با سه افراطی در سوریه ازدواج کرد که یکی پس از دیگری در جریان درگیری‌ها در این کشور به هلاکت رسیدند.

در فوریه ۲۰۱۹ میلادی، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که دستور داده است مانع بازگشت هدی به آمریکا شوند.

هدی که از ساکنان ایالت آلابامای آمریکاست، هنگام پیوستن به گروه تروریستی داعش، یک دانشجوی بیست ساله بود و والدین خود را به قصد شرکت در یک اردوی دانشجویی فریب داد و به صورت قاچاقی به سوریه رفت.

ناگفته‌های عروس داعش از مورد زندگی تروریستی در سوریه / در خلافت داعش، علف خوردیم و در جهنم زندگی کردیم+ عکس

وی پس از نابودی کامل گروه تروریستی داعش در سوریه در ژانویه ۲۰۱۹ میلادی به نیرو‌های سوریه دموکراتیک که از حمایت آمریکا برخودارند، تحویل داده شد.

منبع: اسکای نیوز

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۳۰ اسفند ۱۳۹۹
این نشان میدهد چقدر راحت جوانان را درغرب فریب میدهند وبرای امیالشان به ناکجا آبادها می فرستند
آخرین اخبار