تاخیر در عرضه اولین گوشی 5G بلک بری

اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت بلک بری نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد اولین گوشی 5G خود را با تاخیر وارد بازار کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماه قبل شرکت آنوارد موبایلیتی (OnwardMobility) از شرکت BlackBerry برای تولید اولین گوشی 5G بلک بری مجوز گرفت. البته این موضوع تقریباً هشت ماه پیش اتفاق افتاد و تنها مواردی که در مورد این گوشی بلک بری می‌دانیم این است که از صفحه کلید کلاسیک QWERTY بلک بری بهره می‌برد، دارای یک دوربین پرچمدار است و از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند.

قرار است این گوشی در نیمه اول امسال عرضه شود، اما مطابق برخی شنیده ها، احتمال هم دارد که این امر، به تأخیر بیفتد. از زمانی که گوشی هوشمند BlackBerry Priv در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۱۵ منتشر شد، تمام مدل‌های بلک بری توسط اندروید پشتیبانی می‌شوند و انتظار می‌رود همین رویه را در تلفن‌های آینده نیز شاهد باشیم. البته شرکت بلک بری هنوز هیچ یک از شرایط توافق با OnwardMobility را فاش نکرده است، اما در این میان از تلفن‌های هوشمندی با نام "s" شایعاتی به میان آمده که احتمالا یک سری کامل از گوشی‌های جدید بلک بری باشند.

گوشی 5G بلک بری

افزایش قیمت گوشی جدید بلک بری نسبت به مدل های قبلی

براساس اطلاعات به دست آمده، بلک بری جدید ممکن است مجهز به دوربین‌های سبک و پرچمدار باشد که قیمت بیشتری را نسبت به مدل‌های قبلی بلک بری روی دست مشتری می‌گذارد. شرکت آنوارد موبایلیتی می‌گوید این دستگاه هم در بین مصرف کنندگان و هم در بازار شرکت‌ها محبوب خواهد شد.

پیتر فرانکلین مدیر عامل آنوارد موبایلیتی گفت: "امروز بیش از نیمی از جمعیت جهان، تلفن هوشمند دارند، بنابراین بازار بسیار عظیمی است. اما آنچه از دست رفته است، یک تلفن هوشمند فوق العاده ایمن و کاربردی است که می‌تواند نیاز‌های کاربران را برطرف کند."


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: بلک بری ، گوشی هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار