افزایش تصادفات رانندگی طی ایام نوروز در کرمان

فرمانده انتظامی کرمان گفت: به رغم طرح‌ها و تدابیر انتظامی و ترافیکی که در ایام نوروز اجرا شد، شاهد افزایش حوادث رانندگی نسبت به پارسال بودیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: یکی از بزرگترین دغدغه‌های پلیس استان کرمان، موضوع حوادث و سوانح رانندگی است که البته رتبه این استان طی پارسال با تلاش‌های صورت گرفته به جایگاه بسیار خوبی در حوزه کاهش تصادفات و تلفات رسید، اما طی ایام نوروز با وضعیت متفاوت و دور از انتظاری مواجه شدیم.

او با اشاره به استقرار ۲۸ ایستگاه نوروزی در نقاط مختلف استان کرمان افزود: در ایام نوروز ۱۴۰۰ با افزایش آمار حوادث رانندگی و تلفات روبرو بودیم که در این رابطه در پی وقوع حدود هزار و ۲۰۰ فقره تصادف رانندگی، متاسفانه ۵۸ نفر کشته و ۵۸۴ نفر نیز مجروح شدند.

سردار ناظری به استمرار طرح‌های ترافیکی طی امسال اشاره و تصریح کرد: پلیس بنا به دغدغه همیشگی خود در حوزه تصادفات، طی ایام نوروز امسال در مجموع بیش از ۶ هزار و ۱۰۰ نیرو را در طرح نوروزی به کار گرفت و حدود ۹ هزار و ۵۳۰ فقره اعمال قانون مرتبط با محدودیت تردد‌های شبانه نیز رقم خورد که جا دارد یک بار دیگر بر رعایت تمام و کمال مقررات رانندگی تاکید کنیم تا هیچ گاه شاهد وقوع حادثه برای خود، خانواده و دیگر هموطنانمان نباشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار