بررسی ۱۰ ‌نقش مهم کارنامه سعید آقاخانی به بهانه موفقیت نون خ

آقاخانی نوروز امسال با سریال نون خ مخاطبان تلویزیون را سرگرم کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،چند سال پیش وقتی بعد از اینکه سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد در دستان سعید آقاخانی قرار گرفت در مصاحبه‌ای گفت: «کارِ خوب بازی کردن شانس می‌خواهد.» او این جمله را زمانی گفت که بعد از ۲۰ سال تجربه بازیگری و کارگردانی، در اولین فیلم مهم سینمایی‌اش یعنی «خداحافظی طولانی» نقشی بسیار متفاوت بازی کرده بود.

خودش باورش نمی‌شد تغییر قالب همیشگی‌اش چقدر جواب داده و باعث شده است مورد توجه قرار بگیرد. حتی نمی‌دانست در ادامه قرار است چه اتفاقی برایش بیفتد و به کجا برسد. حالا، اما در شروع سال ۱۴۰۰ سعید آقاخانی را به عنوان قهرمان فیلم «خون شد» مسعود کیمیایی روی پرده‌های سینما می‌بینیم.

شخصیتی به نام فضلی که در دل جامعه‌ای سیاه قد علم می‌کند و یک‌تنه مقابل عناصر بیگانه می‌ایستد و خانه و خانواده‌اش را حفظ می‌کند. اگر اکران سینما‌ها ادامه پیدا می‌کرد بازی او بیشتر هم دیده می‌شد. اما آقاخانی در نقطه شروع سال ۱۴۰۰ برگ برنده دیگری هم رو کرد. او بعد از تجربه ساخت دو فصل از سریال «نون. خ»، فصل سوم را درحالی برای نوروز امسال روانه آنتن کرد که دست تلویزیون برای جلب توجه مخاطبانش خالی بود و دست‌کم در زمینه سریال‌سازی عرصه را به پلتفرم‌ها واگذار کرده بود.

می‌توان گفت آقاخانی نوروز امسال، ناجی تلویزیون شد و با نورالدین و رفقایش برای مدت زمان کوتاهی هم که شده مخاطبان را پای این رسانه نشاند. حالا نون. خ هم مثل پایتخت به برند مهمی میان سریال‌های کمدی تلویزیون تبدیل شده است. به بهانه موفقیت آقاخانی در «نون. خ۳» و اکران نوروزی فیلم «خون شد»، پرونده‌ای را به بررسی و مرور آثار او اختصاص داده‌ایم.

کارنامه بازیگری سعید آقاخانی به دو دوره قبل و بعد از بازی در فیلم سینمایی «خداحافظی طولانی» و دریافت سیمرغ برای نقش یحیی تقسیم می‌شود. آقاخانی از ابتدای دهه ۷۰ بازیگری را شروع کرد و تا سال ۱۳۹۳ به عنوان بازیگر آثار کمدی شناخته می‌شد. در ۲۰ سال اول بازیگری، جز یکی، دو نقش مهم، اثر ماندگار دیگری از او به ذهنمان نمانده است.

اگر دقت کنید عمده فعالیت‌ها و موفقیت‌های آقاخانی به سال ۹۳ و بعد از آن برمی‌گردد. او از جمله بازیگر‌هایی است که بعد از دریافت سیمرغ، جان تازه‌ای گرفت و مسیر جدیدی را کشف کرد. در این مسیر پرقدرت حرکت کرد و در مدت‌زمان کوتاهی توانست توجه‌ها را به خودش جلب کند و به یکی از بازیگران اصلی سینما در سال‌های اخیر تبدیل شود. مروری داریم بر مهمترین نقش‌های کارنامه این بازیگر.

مدیری / نام کاراکتر: سعید

موضوع کلی: مهران مدیری با مجموعه کمدی آیتمی «پرواز ۵۷» چهره‌های جدیدی را به تلویزیون معرفی کرد که سعید آقاخانی هم یکی از آن‌ها بود. بعد از آن در مجموعه «ساعت خوش» با آیتم سعید و خان‌دایی بیشتر درخشید.

موقعیت کاراکتر: سعید آقاخانی در «ساعت خوش» نقش خواهرزاده نادر سلیمانی را داشت. او با گریمی کودکانه ظاهر شده بود و لحن صحبت‌کردنش هم مانند بچه‌ها بود. در تمام آیتم‌ها دست به شیطنت‌هایی می‌زد که خان‌دایی با تمام جدیت و ابهتی که داشت از دست او به استیصال می‌رسید. این آیتم به‌قدری جذاب بود که به عنوان برنامه‌ای مستقل، با تیتراژ ابتدایی و انتهایی، در نوروز ۱۳۷۴ قبل از «ساعت خوش» پخش می‌شد. آهنگ تیتراژ آن «سلام سلام صدتا سلام، خان‌دایی جان خان‌دایی جان» آنقدر مشهور شده بود که هنوز هم در ذهن مخاطبانش مانده است.

دستاورد: تبدیل به یکی از مهمترین آیتم‌های ثابت ساعت خوش شد.

متهم گریخت/ ۱۳۸۴ / چه کسی ساخت: رضا عطاران / نام کاراکتر: منصور

موضوع کلی: یک مجموعه کمدی است که روی زندگی خانواده‌ای تمرکز کرده که اعضای آن از روستا به امید زندگی بهتر به تهران مهاجرت کرده‌اند.

موقعیت کاراکتر: تمرکز اصلی رضا عطاران در سریال «متهم گریخت» روی مشکلات و سختی‌هایی بود که روستاییان بعد از ورود به شهر با آن مواجه می‌شوند. درواقع سادگی و صمیمیت یک خانواده را در مواجهه با زندگی سخت و پیچیده شهرنشینی قرار داده بود و در این بین تاکید می‌کرد که شهرنشین‌ها مهمان‌نواز نیستند و با مهاجر‌ها رفتار خوبی ندارند. تنها شخصیت متفاوت این سریال، منصور، نامزد دختر این خانواده بود. او در یک خانواده شهرنشین متوسط رو به بالا زندگی می‌کرد و با اینکه خانواده‌اش مخالف ازدواج او با دختر هاشم‌آقا بودند، اما تمام تلاشش را می‌کرد که بتواند به آن‌ها کمک کند.

دستاورد: «متهم گریخت» یکی از مهمترین سریال‌های رضا عطاران بود و هنوز هم بازپخش آن با استقبال زیادی روبه‌رو می‌شود.

خداحافظی طولانی/ ۱۳۹۳ / چه کسی ساخت: فرزاد مؤتمن / نام کاراکتر: یحیی

موضوع کلی: درباره مردی است که از اتهام قتل همسرش تبرئه شده، اما جامعه هنوز او را نمی‌پذیرد.

موقعیت کاراکتر: سعید آقاخانی بعد از ۲۰ سال فعالیت در عرصه کمدی، اولین‌بار در فیلم «خداحافظی طولانی» نقش مردی زخم‌خورده و تنها را بازی کرد. یحیی به اتهام قتل همسرش سال‌ها در حبس بوده و بالاخره آزاد می‌شود. او خودش را مقصر مرگ همسرش می‌داند و تصویر همسرش و خاطرات او یک لحظه هم از جلوی چشم‌هایش دور نمی‌شود. با اینکه تبرئه شده، اما هیچ‌کس تحویلش نمی‌گیرد و حتی فامیل‌های همسرش با او جدال می‌کنند. در این بین فقط یکی از کارگر‌های زن کارخانه که پیشینه او را نمی‌داند، با او گرم می‌گیرد و به او کمک می‌کند از این تنهایی و تصورات عجیب بیرون بیاید.

دستاورد: آقاخانی برای این نقش از جشنواره سی‌وسوم سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد را گرفت. نقش یحیی سکوی پرتاب آقاخانی برای بازی در نقش‌های مهم و همکاری با کارگردان‌های مطرح شد.

بررسی ۱۰‌نقش مهم کارنامه سعید آقاخانی

من دیه‌گو مارادونا هستم/ ۱۳۹۳ / چه کسی ساخت: بهرام توکلی / نام کاراکتر: فرهاد

موضوع کلی: نویسنده‌ای داستان فرد دیگری را سرقت می‌کند و به شهرت می‌رسد. حالا سعی می‌کند داستان زندگی اطرافیانش را بنویسد و به‌جای آن داستان به فرد موردنظر بدهد تا جبران کند.

موقعیت کاراکتر: فرهاد به عنوان شخصیت اصلی این فیلم، نویسنده‌ای است که مشغول نوشتن داستانی جدید است. او شخصیت‌های داستان‌هایش را بر اساس آدم‌های دوروبرش انتخاب کرده و وقایع داستان را از روی اتفاقاتی که برای آن‌ها رخ می‌دهد پیش می‌برد. ازاین‌رو از یک طرف با آن‌ها درگیر است و از طرف دیگر مجبور است داستانش را تمام کند تا به‌جای داستان دزدیده‌شده به صاحبش برگرداند. درواقع فیلم ساختاری شبیه فصل‌های مختلف یک کتاب را دارد و بین واقعیت و تخیلات ذهنی نویسنده در رفت‌وآمد است.

دستاورد: این فیلم در ۱۹ رشته نامزد شد و سه سیمرغ برد، اما سعید آقاخانی سال ۹۳ برای خداحافظی طولانی سیمرغ برد و برای دیه‌گو مارادونا نامزد هم نشد.

بررسی ۱۰‌نقش مهم کارنامه سعید آقاخانی

اروند/ ۱۳۹۴ / چه کسی ساخت: پوریا آذربایجانی / نام کاراکتر: یونس

موضوع کلی: درگیری ذهنی مداوم یک جانباز اعصاب و روان دفاع مقدس که در عملیات کربلای چهار حضور داشته با اتفاق‌های آن زمان.

موقعیت کاراکتر: فیلم «اروند» بر اساس اتفاق‌های عملیات کربلای ۴ و شهادت ۱۷۵ غواص دست‌بسته‌ای بود که سال ۹۴ پیکرهایشان در یک گور دسته جمعی کشف شد.

سعید آقاخانی نقش رزمنده‌ای به نام یونس را داشت که در این عملیات به دلیل مجروحیت، توان ادامه مسیر با هم‌رزم‌هایش را نداشته و از لای نیزار شاهد زنده به گور شدن دوستانش بوده و هیچ کاری از دستش برنمی‌آمده است. این نقش برای آقاخانی چالش بسیار بزرگی بود. درست است که او از «خداحافظی طولانی» به‌بعد نقش‌های جدی زیادی بازی کرد، اما ایفای نقش رزمنده‌ای که ۳۰ سال بعد از عملیات کربلای ۴ با بیماری روحی و روانی دست‌وپنجه نرم می‌کند، نقطه عطف مهمی در کارنامه‌اش بود.

دستاورد: «اروند» در سی‌وچهارمین جشنواره جهانی فجر برنده سیمرغ سیمین جایزه ویژه هیأت داوران شد.

بررسی ۱۰‌نقش مهم کارنامه سعید آقاخانی

کامیون/ ۱۳۹۶ / چه کسی ساخت: کامبوزیا پرتوی / نام کاراکتر: بهروز

موضوع کلی: یک راننده کامیون زنی را به همراه برادرشوهر نوجوانش از عراق به ایران می‌آورد تا دنبال همسرش بگردد.

موقعیت کاراکتر: کامبوزیا پرتوی در مصاحبه‌ای گفته بود که اگر قرار بوده بهترین بازیگر را برای این فیلم انتخاب می‌کرده، بهروز وثوقی بوده، اما، چون این امکان را نداشته، به عنوان گزینه بعدی، سعید آقاخانی مدنظرش بوده و او در شمایل یک راننده‌کامیون کارکشته که مسئولیتی در قبال این خانواده دارد، همان بازی را به نمایش گذاشته که مدنظرش بوده. بهروز یکی از نقش‌های موفق آقاخانی است و در آن با گریمی کاملا متفاوت و سن‌وسالی بالاتر از خودش ظاهر شده است. اکثر منتقدان معتقد بودند مهمترین نقطه قوت فیلم، بازی بی‌نظیر آقاخانی و رابطه‌ای است که میان او با آن زن و پسربچه شکل می‌گیرد.

دستاورد: آقاخانی برای «کامیون» نامزد سیمرغ شد، اما این فیلم در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر فقط سیمرغ بهترین فیلمنامه را گرفت.

بررسی ۱۰‌نقش مهم کارنامه سعید آقاخانی

بنفشه آفریقایی/ ۱۳۹۶ / چه کسی ساخت: مونا زندحقیقی / نام کاراکتر: رضا

موضوع کلی: زنی با وجود زندگی آرام در کنار همسرش تصمیم می‌گیرد شرایط را طوری مهیا کند که از همسر سابقش هم که در آسایشگاه سالمندان حال خوشی ندارد نگهداری کند.

موقعیت کاراکتر: کاراکتر رضا در «بنفشه آفریقایی» با چالش بسیار مهمی روبه‌روست؛ مردی که قرار است به زندگی کنار همسر سابق زنش تن دهد. از یک‌طرف باید هوای او را داشته باشد و ضعف‌هایش را مقابل زنش بپوشاند و از طرف دیگر، نمی‌تواند تحمل کند که زنش با همسر سابقش مهربان باشد. درست است که شخصیت اصلی فیلم، شکوه با بازی فاطمه معتمدآریا است، اما درواقع می‌توان گفت که مهمترین چالش فیلم برای رضاست. آقاخانی با آرامش همیشگی این نقش را پیش می‌برد و اعتراضی نمی‌کند، اما از نگاه‌ها و رفتار‌های عصبی‌اش می‌شود فهمید که چه غوغایی در دل دارد.

دستاورد: فاطمه معتمدآریا برای این فیلم نامزد سیمرغ شد، اما سعید آقاخانی موفقیتی به دست نیاورد.

بررسی ۱۰‌نقش مهم کارنامه سعید آقاخانی

قسم/ ۱۳۹۷ / چه کسی ساخت: محسن تنابنده / نام کاراکتر: خسرو

موضوع کلی: زنی ۵۰ نفر از اعضای فامیلش را از گرگان روانه مشهد می‌کند تا در مراسم قسامه برای قصاص قاتل خواهرش شرکت کنند.

موقعیت کاراکتر: مدت‌زمان حضور آقاخانی در فیلم زیاد نیست، اما کل داستان روی محور این شخصیت می‌چرخد. او اواسط راه خودش را به اتوبوس می‌رساند تا جلوی آن‌ها را بگیرد و مانع شود که در این مراسم شرکت کنند. خودش را به آب و آتش می‌زند تا همسرش راضی شود از اجرای این حکم بگذرد تا شوهرخواهرش به اتهام قتل همسرش؛ یعنی خواهر زن قصاص نشود، اما همسرش مصر است و کوتاه نمی‌آید. آقاخانی در همین حضور کوتاه، اثر خودش را روی فیلم می‌گذارد. بازی درخشانی از خودش به نمایش می‌گذارد و نهایتا متوجه می‌شویم قتل خواهر زن به دست خسرو بوده و علت تمام این سرسختی هم همین بوده است.

دستاورد: مهناز افشار و حسن پورشیرازی نامزد سیمرغ شدند، اما بازی آقاخانی دیده نشد.

نون. خ/ ۱۳۹۸ / چه کسی ساخت: سعید آقاخانی / نام کاراکتر: نورالدین خان‌زاده

موضوع کلی: سریال درباره ماجرا‌هایی است که نورالدین خان‌زاده به عنوان یکی از معتمدین روستا با سایر روستاییان از سر می‌گذراند.

موقعیت کاراکتر: سعید آقاخانی بعد از تجربه سال‌ها سریال‌سازی در تلویزیون، با خلق کاراکتر نورالدین خان‌زاده و بازی درجه‌یک خودش در این نقش توانست محبوبیتی فراوان به دست آورد. بار اصلی سریال روی دوش این شخصیت است. نورالدین با وجود اینکه نسبت به سایر ساکنان روستا مغز متفکر به حساب می‌آید و همه قبولش دارند، اما خودش شخصیت ساده و صادقی است که مدام رودست می‌خورد و درگیر چالش‌های مختلف می‌شود، اما نهایتا حضورش در این شرایط، موقعیت‌های کمدی جالبی را می‌سازد.

دستاورد: «نون. خ» حالا به یکی از برند‌های مهم کمدی در تلویزیون تبدیل شده است و به عنوان رقیب پایتخت، مدام به فصل‌های جدید می‌رسد. این سریال در فصل دوم طرفدار‌های زیادی پیدا کرد و فصل سوم آن، پرمخاطب‌ترین سریال نوروزی امسال شناخته شد.

بررسی ۱۰‌نقش مهم کارنامه سعید آقاخانی

خون شد/ ۱۳۹۸ / چه کسی ساخت: مسعود کیمیایی / نام کاراکتر: فضلی

موضوع کلی: مردی بعد از سال‌ها از زندان آزاد می‌شود و می‌فهمد اعضای خانواده‌اش با حبس او دوران سختی را گذرانده‌اند و حالا درصدد جبران برمی‌آید تا آن‌ها را دور هم جمع کند.

موقعیت کاراکتر: فضلی متفاوت‌ترین نقش سعید آقاخانی در هفت سال گذشته است. او در شمایل یک قهرمان قدرتمند ظاهر شده که برای حفظ خانواده و جمع کردن اعضای آن که هرکدام در شرایط نامناسبی قرار گرفته‌اند در کنار یکدیگر و جلوگیری از غارت خانه پدری، دست به هرکاری می‌زند. او تک‌تک اعضا را کنار هم جمع می‌کند و سند خانه را به خانواده‌اش برمی‌گرداند، اما نهایتا جانش را از دست می‌دهد. خیلی‌ها معتقدند کیمیایی در این فیلم قصد داشته «قیصر» زمانه امروز را بسازد و آقاخانی در جایگاه بهروز وثوقی دهه ۵۰ ایستاده است.

دستاورد: مسعود کیمیایی قبل از جشنواره سی‌وهشتم از شرکت فیلمش در داوری انصراف داد و به همین دلیل فیلم و بازی‌ها مورد ارزیابی قرار نگرفت.

منبع: روزنامه هفت صبح
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کورد مهاباد
۱۵:۱۴ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
من هم پایتخت دوست دارم هم نون خ من هم کورد هستم و نظر های و چرتو پرت ندید هر دوتا خوبن
United States of America
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
سلام
سریال پایتخت دچار حواشی شده واین از محبوبیتش خیلی کم کرده
سریال گاندو یکی از خوش ساخت تربن سریالهای امنیتی است
دست آقای افشار درد نکنه
سریال همبازی به جز داستان و شعر های تیتراژ و البته کمی بازی خوب چیز دیگری ندیدیم
نون خ اول اینکه استعدادهای زیا‌دی کشف شد مهمترین آنها
آقای سیروس میمنت با وجود سابقه زیاد بازیگری در این سریال بسیار درخشیدند انشاالله موفق باشند
تمام بازیگران محلی عالی بودن ولی بدون تعارف از بازی علی صادقی اصلا راضی نیستم
به هر حال امیدوارم آقای آقا خانی وتیمشان همیشه موفق باشند
Iran (Islamic Republic of)
گوران
۰۳:۴۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
هاهاهاها
اقا نوری اینا چی میگن؟
هاهاهاها
هاهاهاهاو درد یه ساعته هاهاهاهاو درد دو ساعته هاهاهاهاو درد سه ساعته
Iran (Islamic Republic of)
محمد مهدی
۲۱:۴۳ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
با سلام بنطر من بهترین سریال بود یعنی کل کارهای سعید آقاخانی فوق العاده است خدا خیرش بده که توی ایام عید همه رو شاد کرد و خنده به همه خونه ها آورد؛ممنونیم ازشون واقعا خسته نباشن همشون فوق العاده بودن ما از تماشای نون خ لذت بردیم علی صادقی و کیوان و سلمان
که عالی بودن دست تک تک اینا رو باید بوسید خدا به همشون فوت بده!!!
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۱:۱۲ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
باسلام ، به نظر من سریال نون خ ۳ از فصل های گذشتش قشنگ تر بود . ولی هیچوقت نمیشه این سریال پایتخت مقایسه کرد چون پایتخت سابقه ۱۰ ساله داره علت پایین اومدن سطح کیفیت این فقط بخاطر کرونا چون بازیگراش خیلی رعایت میکنن اصلاً مهمونی های دور همی تو پایتخت نبود
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
سعید واقعا اقاست زیرا از روز اولی که به سیما امد خودش را نشان داد افرین بر این کارگردان ایرانی اصیل مدیری و جوان و ... از ایشان درس بگیرند افرین بر سعید
Iran (Islamic Republic of)
مردم.
۱۴:۰۰ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
خب امسال ما از شبکه پنج نوروز رنگی رو دیدیم که کمدی بود و توی مشهد اتفاق می‌افتاد. شبکه سه گاندو رو دیدیم که فوق‌العاده‌ بود ولی حیف شد که متوقف شد. شبکه دو هم بازی رو داریم که زیاد مخاطب نداره. و شبکه یک پایتخت ۶ که دوقسمت بود و قشنگ بود و نون خ ۳ که داستان قشنگی داشت. همه سریال ها فوق‌العاده‌ بودن. و هر کسی میتونه نظر خودش رو داشته باشه و ما نباید بقیه رو مجبور به این کنیم که حرف حرفه منه و تو انتخاب دیگه‌ای نداری. یکی پایتخت رو دوست داره یکی نون خ یکی هم گاندو. و یک حرف به اون آقای ناشناس که نصف پیام ها رو خودش نوشته تا به مردم بقبولاند که نون خ بد بوده؛ شما نظر اگه خودت رو داری، لطفا دیگران رو مجبور نکن که همین نظر شما رو داشته باشن. اگه موافق بودید لایک کنید اگر هم خوشتون نیومد فی امان الله!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
به نظر من ک سریال نون خ عالیه بی نظیره پایتخته ک اصن معنیو مفهومی نداشته من خودم کلی طرفدار پایتخت بودم ولی الان دیه نیستم سریال فقد نون خ اقای اقاخانی قشنگ میدونه ک چطور تو دل مخاطب بشینو بازی کنه بازیگرای معروفی هم نداشت همه تازه وارد بودن ولی خوبو عالی بازی کردن. بازیگرای پایتخت ک همشون مغرور شدن ولی خوب فیلمشون چیزی نیس پایتخت ۶ هم واقعن مزخرف بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۲ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
تا جاییکه ما یادمونه اقاخانی رو چن سال ممنوع کرده بودین چیشد یدفه شد اسطوره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
چه ربطی داره که ممنوع کرده بودن قبلن واسه قبلن بود الان برگشته واقعن شده هم اسطوره کسی به پاش نمیرسه بازیگرایی مث اقاخانی و رضا عطاران و علی صادقی عالی هستن فقد کسی قدرشونو نمیدونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
عالی بود
Germany
حبیب
۰۰:۵۹ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
بسیااااااار عااااالی،واقعا خسته نباشید میگم به تک تک بازیگران این سریال طنز زیبا که با ایفای نقش خودشون به بهترین نحو ممکن دل مردم عزیزمونو شاد میکنن،خصوصا تو این دوران سرد وبی روح.به امید سرافرازی همیشگی ایران و شما عزیزان
Germany
حبیب
۰۰:۵۳ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
بسیااااااار عااااالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
خدای سریال پایتخت مسخره بود خدا را شکر دیگه پخش نشد ولی نون خ باز خیلی بهتر از پایتخت بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
حرف مفت نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
نون خ خیلی از پایتخت بهتره. پایتخت بیشتر با حواشی پر بیننده شده. بعد اینکه پایتخت بازیگراش خیلی تکراری و لوس شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
آخه تو مگه میفهمی سریال خوب چیه ؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۲:۴۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
من از این فیلم خوشم امد لطفا نون خ ۲روبسازید
Iran (Islamic Republic of)
ArmitaKURD86
۰۹:۰۶ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
دوست عزیز نون‌خ‌ ۲ساخته شده وپخش هم شده نون‌خ‌ ۳هم پخش شد تموم‌ ما الان منتظر نو‌ن‌خ ۴هستیم
مطمئنی خوب فیلمو نگا می‌کنی ؟ هنوز نمیدونی فصل چنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
سریال عالی و بی نظیر دم همشون گرم تشکر ویژه از آقای آقاخانی عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید خدمت کلیه عوامل نون خ مخصوصا نصرالدین خانواده فرزند نور محمد من خیلی لذت بردم از تماشای نون خ عالی بود دست تون درد نکنه خسته نباشی
اقای اقا خانی یه دونه ایی
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۰:۱۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
به نظر من نون خ خیلی فیلم قشنگی هست مخصوصا نون خ ١ و ٢ ولی نون خ ٣ هم قشنگ بود اما داستان مشخصی نداشت و اگه قسمت هاش یکم بیشتر بود قشنگ تر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
بد نیست
Iran (Islamic Republic of)
89
۱۹:۰۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
سریال خوبی بود ولی اینکه فرهنگ ترکی شال آتما رو به اسم کردی قالب کرد نمی‌فهمم کردا که خودشون کلی رسم و رسوم دارن چه کاری بود این رسم ترکی رو به عنوان رسم کردا نشون بده
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۱:۲۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
ماهم این رسم را داریم به اسم شال گردش و هیچ کپی از دیگر رسوم اقوام دیگر نشده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
من کاری با سریالای دیگه ندارم هر کاری ارزش خودشو داره من از اقای اقاخانی وهمکاراش تشکر میکنم وخدا قوت بهشون میگم واقعان عالی بود خنده رو به لبای ما اورد طنزش بجا وعالی بودامیدوارم ادامه دار باشه کارشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
اقاق اقاخانی. شما که خوب میسازی. .. یک سریال این تابستون بساز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
سریال نون خ به نظر بنده از سریال پایتخت ۶ خیلی عالی تر بود.آقای خانی عزیز دست شما درد نکند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۴۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
سلام. سریال نون خ کمدی خیلی خوبی هست. بهتر از پایتخت ۵ و ۶ ولی پایتخت های ۱ تا ۴ هم عالی هستند. نون خ ۳ ۷ قسمتشو دیدم خیلی خنده داره و دارم دنبالش میکنم، همشون عالی هستند و بهتر از پایتخت ۶, پایتخت ۶ شادی های لحظه ای داره، صمیمت نداره و داستانش ضعیفه،انگار با مرگ خشایار الوند این شخصیت ها همه پوک و سطحی شدند. این جنگ جدیده بین کردها و شمالی ها؟ عزیزای دل هر دو سریال خوبند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
خیلی سریال خوبی نبود اما از بس سریال های بد پخش می شه که آین به نظر میاد به قولی تو شهر کورا یه چشم پاد شاهه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۵۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
برا منتقدین این سریال متاسفم خیلی چرت انتقاد میکنین بقیهدفیلمو هم باید بزاریم برا فصل بعدی که میگین چشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
محمد خودت چرتی فهمیدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ArmitaKURD86
۱۶:۵۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
همه‌ی فصلای نون‌خ‌ فوق العاده بود و خیلی ممنونم‌ از عوامل این سریال بینظیر ک در این دوران کرونا و قرنطینه مردم‌رو خندوندن‌
ب اطلاع کسانی که میگن نو‌خ بده و بی محتواس‌ باید برسونم که نون‌خ‌ تونسته نظر ۸۰درصد بیننده‌ هاشو به خودش جلب کنه و فک نکنم‌ نظر شماهایی که میگین این سریال بده بین این ۸۰درصد مخاطب پر وپاقرص نون‌خ‌ معلوم باشه پس نه اینترنت خودتونه مصرف کنین و نه کاری کنین که پیامتون‌ بیشترین منفی رو داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
بروبابا
نظرندی و ساکت شی خیلی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
۸۰ درصد !!!!!!!
خوب معلومه ، نوروز امسال فقط نون خ پخش شد
اگه پایتخت بود مطمئن باش یک درصدم مخاطب نداشت
آرمیتا خانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
Armitakurd86
تو هنوز ۱۴ سالته فعلا بچه ای بهتره به درسو مشقت برسی تا اینکه نظر بدی ، آخه تو فرق سریال خوب و بدو میفهمی؟
پس ساکت باش لطفا و نظر نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
البته این را هم بگم، سریال «نون خ» پر بیننده ترین سریال شد و من هم خودم مشتری همیشگی این سریال هستم و از همه ی سازندگانش هم تشکر میکنم و میخوام که فصل های بعدی را هم بسازند.
ولی
در عین حال
سریال گاندو بیشترین میزان «رضایت» بیننده را داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
من حاضرم تمام فصلای پایتختو ببینم ولی یک دقیقه از سریال نون خ رو نبینم
Iran (Islamic Republic of)
ArmitaKURD86
۱۶:۴۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
خب همون ی دقم نبین‌ کسی مجبورت نکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
5 تا پیام پشت سر هم نوشتی که بگی نون‌خ مسخره هست و سریال پایتخت جالب!؟
باش تو خوبی ما هم آره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
متاسفم برای اونایی که میگن این سریال مسخره خوب بود
کجاش خوب بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
برای بچه ها خوب بود خخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
نون خ سه خیلی با ابهام به پایان رسید اصلا ازدواج نورالدین معلوم نشد به کجا ختم شد پول در حساب و ازدواج دختر نورالدین نقش نازنین که خانم دهقان داشت هم خیلی مجلسی بود میشد کمی با توجه به سوابق طنز و جدی تر وارد می شدند
Germany
Amz
۱۲:۴۶ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
ابهامات ماندبرای قسمتهای بعدی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
سریال فقط پایتخت . مقایسه پایتخت بااین سریال چرتو مسخره اشتباهه امیدوارم دیگه ساخته نشه بجاش پایتخت بسازن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
خدایی پایتخت محبوب تره من نمی‌دونم چرا خیلیا نون خ رو انتخاب کردن پایتخت از دهه هشتاد داره ساخته میشه و هنوز هم داریم میبینیمش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
ناشناس ۱۶/۳۹
مطمئن باش اکثر اونایی که نون خ رو میبینن و انتخاب کردن متولدین ۸۵ به بعد هستن ، اینا مگه فرق سریال خوب و سریال مسخره و بیمعنیو میدونن؟ خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
خیلی از پایتخت بدم میاد، بازیگراشم خیلی مغرورن
Iran (Islamic Republic of)
لادن
۱۴:۲۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
هر وقت این سریال مزخرف و بی معنیو میبینم حالم بدمیشه
بدترین و مسخره ترین سریالیه که تا حالا دیدم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
درود بر لادن خانوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
مسخره ترین و بی محتوا ترین سریال تاریخ .
Iran (Islamic Republic of)
ساسان
۱۳:۴۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
سلام و خداقوت خدمت آقای آقا خانی و همکارن گرامیشان برای ما که عید همش تو خونه بودیم عالی بود.آقای خانی برای ما یاداوری جوانی ها و خاطرات خوش ان دوران است.زنده باشی سعیدخان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
راه دررو همه عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
نون خ امسال که اصلا داستان نداشت. معلوم نبود می‌خوام چی بگم اصلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
درنون خ 3 واقعا عالی بودند خدا حفظشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
رحمان1400 هم خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
هنوز هم که سعید آقاخانی رو می بینم یاد سعید و خان دایی می افتم که می گفت دایی جان خان دایی
نون خ 3 عالی بود.
دست همه درد نکنه
انشا الله نون خ 4 باز هم عالی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
نون خ سه کجاش عالی بود؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
اگه عالی نبود لااقل از پایتخت بهتر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
عااااااااااااالی بود
Germany
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
بسیار لذت بردیم از نقش ایشون و واقعا توانایی بالایی دارند. امیدواریم در مسیر سالم و بدون حاشیه و با تمام قدرت به کارشون ادامه بدهند و مردم لذت ببرند. سپاس از ایشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
درسته