۴ مصدوم در واژگونی پژو ۴۰۵ در محور سیرجان ـ کرمان

واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور سیرجان ـ کرمان ۴ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سجاد ایران نژاد، فرمانده عملیات تیم نجات آتش نشانی سیرجان گفت: در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر واژگون شدن یک دستگاه پژو ۴۰۵ و محبوس شدن سرنشینان در داخل اتاقک خودرو، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه شماره ۲ و آتش نشانی هماشهر را در ساعت ۲۰:۲۶ امروز جمعه ۲۰ فروردین ماه در محور سیرجان ـ کرمان (کیلومتر ۱۰ لاین رفت به سمت کرمان) اعزام کرد.

او افزود: یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ به دلیل نامعلومی از مسیر اصلی خود منحرف و در حاشیه جاده واژگون و سبب محبوس شدن سرنشینان در داخل خودرو شده بود.

 فرمانده تیم نجات آتش نشانی سیرجان تصریح کرد: پس از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد، سه سرنشین خودرو با تلاش افراد حاضر در محل بیرون آورده و راننده در داخل خودرو محبوس شده بود.

او بیان کرد: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات ویژه نجات (ست هیدرولیک) درب را باز کرده، راننده را بیرون آورده و به منظور مداوا تحویل عوامل اورژانس دادند.

 ایران نژاد افزود: آتش نشانان بی درنگ پس از استقرار صحیح خودرو و ایمن سازی محل حادثه و قطع سیستم برق به ماموریت خود پایان دادند و به ایستگاه بازگشتند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار