دردسر‌های اپل برای رونمایی از آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی در آوریل

اطلاعات منتشر شده خبر از احتمال عرضه آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی با نمایشگر مینی ال ‌ای دی در ماه آوریل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل با وجود مشکلات موجود در عرضه، هنوز در تلاش است تا در این ماه، از تبلت‌های جدید آیپد پرو (iPad Pro) خود رونمایی کند. مهمترین مشکل محدودیت‌های عرضه صفحه نمایش mini-LED است.

گفته می‌شود که اپل ال سی دی را حداقل در آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی با نمایشگر مینی LED در سال ۲۰۲۱ به روزرسانی کند. بلومبرگ گزارش داد که آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی می‌تواند در کنار مدل ۱۱ اینچی آن، رسما معرفی شود، اما بعداً در مقادیر کمتری ارسال شود. شایان ذکر است که نمایشگر مینی ال‌ ای دی باعث بهبود کنتراست و میزان روشنایی صفحه نمایش iPad Pro می‌شود.

صفحه نمایش آیپد پرو جدید

در همین حال به نظر می‌رسد، سه گانه آیپد، مدل‌های آیپد پرو ۱۱ اینچی و ۱۲.۹ اینچی جدید و آیپد مینی ۶ جدید باشند. به نظر می‌رسد اپل در موزد آیپد پرو مشابه مدل‌های فعلی ۲۰۲۰ ، صرفه جویی در باتری و استفاده از دوربین‌های سه گانه و حذف اتصال هوشمند در پشت آیپد را در دستور کار دارد.

دردسر‌های اپل برای رونمایی از آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی در آپریل

ظاهرا آیپد مینی ۶ ، دکمه فیزیکی صفحه اصلی را حفظ کرده است، اما گفته می‌شود کمی ضخیم‌تر است. گفته می‌شود که آیپد پرو تازه شده اپل با چیپست A۱۴X با عملکردی مشابه M۱ و پشتیبانی از Thunderbolt ۴ روانه بازار می‌شود. اتصال Thunderbolt امکان اتصال به مانیتور‌های اضافی خارجی، دیسک‌های سخت و سایر وسایل جانبی را فراهم می‌کند، در حالی که از USB-C سریع‌تر نیز است.

پیکربندی کلی Apple iPad Pro 202

ممکن است آیپد‌های جدید به فناوری 5G مجهز باشند، اگرچه هیچ اطلاعات رسمی برای تایید این حدس و گمان وجود ندارد. انتظار دیگر برای iPad ‌های نسل بعد بازگشت Touch ID است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار