جمعه بازار خودرو یا جمعه بازار کرونا؟

تعطیلی جمعه بازار خودرو در مشهد و ازدحام زیاد خریداران و فروشندگان خودرو‌ها در حاشیه بازار، باعث به خطر افتادن سلامت همشهریان و مشکلاتی دیگر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  در راستای گزارش میدانی از تجمع خودرو‌ها در حاشیه بلوار مجیدیه بعد از تعطیلی جمعه بازار خودرو به دلیل وضعیت قرمز کرونایی در مشهد، توجه نکردن خریداران و فروشندگان خودرو‌ها به تعطیلی بازار خودرو و مشکل در رفت آمد شهروندان در بلوار مجیدیه مشهد، مصاحبه ای درباره وضعیت و سامان دهی بازار خودرو و بازار‌های دیگر با مسعود رضوی مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی داشتیم.

مسعود رضوی مدیر عامل سازمان سامان دهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی گفت: با اعلام وضعیت قرمز کرونایی در  مشهد و در راستای اجرای دستور العمل‌های ابلاغی از سوی ستاد پیشگیری و مقابله باکرونا و رعایت توصیه های بهداشتی و حفظ سلامت شهروندان گرامی، چندین نوبت اطلاع رسانی در خصوص تعطیلی همه  بازار‌ها از جمله جمعه بازار کتاب، شب بازار‌ها و جمعه بازار خودرو مجیدیه، جمعه بازار شاهنامه و الباقی بازار‌های سیار تا اطلاع ثانوی صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه از کلیه شهروندان خواهشمندیم برای حفظ سلامت خود و همشهریان از ازدحام در اطراف محله های مربوطه و خیابان‌های مجاور خودداری کنند. افزود: دراین خصوص سعی شد با نصب بنر در ورودی و خروجی محل ها، اطلاع رسانی لازم در خصوص تعطیلی بازار‌ها صورت گیرد.

مدیر عامل سازمان سامان دهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی ادامه داد: هدف سازمان رفاه و آسایش همشهریان و ساکنین مجاور این مراکز بوده و امیدواریم این هفته شاهد تجمع در خیابان‌های مجاور نباشیم.

رضوی بیان کرد: ضمنا در صورت تجمع خودروها در حاشیه بازار خودروی مشهد با خودرو‌های متخلف با همراهی پلیس راهور برخورد و اعمال قانون خواهد شد.


انتهای پیام//ح. ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
خوب باید نظارت بشه بعد میان ساعت 10 به بعد شب را تعطیل می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
با وجود چنین تخلفاتیه که آمار کرونا کاهش پیدا نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
خدا بخیر کنه