رفع ابهام نژادپرستی از ایموجی‌های "دست دادن"

پک ایموجی دست دادن با چند رنگ پوست توسط کنسرسیوم Unicode در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از اینکه شرکت‌های اپل و گوگل به کنسرسیوم Unicode پیشنهاد دادند رنگ پوست را به شکلک‌ها اضافه کنند، تعداد بیشتری از ایموجی‌ها تکامل یافتند. اما یک استثنا قابل توجه در این روند وجود داشته است و آن هم ایموجی دست دادن است. این تنها شخصیت است که نمی‌توانید رنگ پوست به آن اضافه کنید. اما خوشبختانه، این مسئله در حال تغییر است.

هنگامی که کنسرسیوم Unicode در سال ۲۰۲۲ ایموجی ۱۴.۰ را راه اندازی می‌کند، شامل یک شخصیت جدید دست دادن است که به شما امکان را می‌دهد تا رنگ‌های دست چپ و راست را برای ۲۵ ترکیب مختلف تغییر دهید. رسیدن به نقطه‌ای که ایموجی دست دادن انعطاف پذیری بیشتری داشته باشید برای کنسرسیوم یونیکد و شخصی که برای به روزرسانی تلاش می‌کند یک سفر طولانی است.

سال گذشته، شرکت Next Web با بنیانگذار Emojipedia جرمی برگ، در مورد روند کار صحبت کرد. از ابتدا تا انتهای تولید یک استیکر می‌تواند به اندازه دو سال کامل زمان ببرد. آنچه باعث شد که این استیکر دست دادن چالش برانگیز باشد این است که در آن دو نفر شرکت دارند. کنسرسیوم یونیکد می‌توانست آن را زودتر به روز کند، اما محدودیت در کدگذاری اصلاح کننده آن باعث می‌شد که دست‌ها از همان رنگ پوست برخوردار باشند و در حالی که برخی از سیستم عامل‌ها این روش را اتخاذ کردند، اکثر آن‌ها تصمیم گرفتند منتظر بمانند تا Unicode پشتیبانی از رنگ‌های مختلط پوست را اضافه کند. این سازمان از زمان انتشار Emoji ۱۲.۰ در حال ساخت این قابلیت است.

ساخت استیکر جدید دست دادن با 25 حالت از سوی کنسرسیوم Unicode

کرونا ساخت استیکرهای جدید را هم به تاخیر انداخت!

جنیفر دانیل مدیر خلاق گوگل برای ایموجی‌ها، اولین بار پیشنهاد به روزرسانی دست دادن در سال ۲۰۱۹ را ارائه داد. پس از پذیرفتن پیشنهاد وی، کنسرسیوم Unicode تصمیم گرفت آن را در Emoji ۱۴.۰، که قصد داشت در سال ۲۰۲۱ منتشر کند، قرار دهد. در سال گذشته هم همه گیری منجر به تاخیر در ارائه آن شد. اکنون که همه چیز به مسیر خود برگشته است، باید سال دیگر ایموجی‌های جدید را در گوشی خود مشاهده کنید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: استیکر جدید ، شکلک ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.