انتقام عجیب مردان ناشناس از صاحب رستوران!

دو مرد ناشناس پس از رهاکردن صدها سوسک در رستوران اقدام به فرار کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس تایپه تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری دو فرد ناشناسی که اقدام به رهاکردن صد‌ها سوسک در یک رستوران کردند آغاز کرده است. این دو فرد ناشناس در تاریخ ۴ می‌ در حالی که ماسک بر صورت داشتند وارد رستوران G House شده و کیسه پلاستیک حاوی صد‌ها سوسک را در طبقه دوم رستوران رها کردند. این دو مرد که هویتشان مشخص نشده بلافاصله پس از رهاکردن سوسک‌ها اقدام به فرار کردند.

ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده نشان می‌دهد که این دو نفر سوسک‌ها را در کف رستوران رها کردند و سپس فرار می‌کنند. در این ویدئو تعداد زیادی سوسک در حال پخش شدن در کف رستوران دیده می‌شوند. این اقدام دو مرد ناشناس موجب ترس و وحشت مشتریان حاضر در این رستوران شد. در میان مشتریان حاضر در رستوران یک مامور پلیس حضور داشت که بلافاصله اقدام به تعقیب افراد ناشناس کرد.


بیشتر بخوانید


پلیس تایپه هنوز سرنخی از افراد مهاجم پیدا نکرده است، اما پلیس بر این باور است که این یک تسویه حساب عجیب بین مجرمان محلی و صاحب رستوران بوده است. بنا به گفته پلیس، مهاجان پنج نفر بودند، دو نفر اقدام به رهاسازی سوسک‌ها در داخل رستوران کردند، دو محافظ همراه آن‌ها و یک نفر که راننده بوده است.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
سوسک کجا بود اینجا که سوسکی نیست اصلا فیلم شم کم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
فکر کنم سوسک های ریز بودن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۰۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
وای وای دیروز هم یه عکس دیدم ملخه رفته بود رو بچهه کلا حالم عوض شد تیر میزدن تو پای صاحب رستوران راحت تر بود
آخرین اخبار