تاریخ رونمایی از گوشی موبایل اوپو reno 6 تغییر کرد

شرکت اوپو زمان معرفی گوشی اوپو reno 6 را از 22 ماه مه به 27 مه جا به جا کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gsmarena؛ شرکت اوپو الکترونیک از جمله شرکت‌های تولیدکننده وسایل الکترونیکی در گوانگدونگ کشور چین است که محصولاتی نظیر تلفن همراه، ام پی 3 پلیر، مدیا پلیر‌های قابل حمل، ال‌سی‌دی تلویزیون‌ها، کتاب خوان‌های الکترونیکی، پخش‌کننده دی‌وی‌دی و ... را تولید می‌کند و این شرکت از سال ۲۰۰۴ شروع به کار کرده است.

در روزهای گذشته اخباری مبنی بر رونمایی از گوشی موبایل جدید اوپو با نام Reno سری 6 منتشر شد که قراربود در 22 مه از آن رونمایی شود و بسیاری از کاربران منتظر رونمایی از این تلفن همراه در کشور چین بودند.

شرکت اوپو قرار بود رویدادی را برای ۲۲ مه در کشور چین برگزار کند و در همین تاریخ کاربران شاهد ترکیب جدید تلفن همراه اوپو و سایر محصولات هوشمند این شرکت باشند، اما چندی پیش اخبار جدیدی مبنی بر رونمایی از این گوشی موبایل در تاریخی دیگر منتشر شد.


بیشتر بخوانید


روز گذشته شرکت اوپو اعلام کرد که قرار است در تاریخ ۲۷ ماه مه رویدادی را برگزار کند و از مجموعه گوشی‌های هوشمند در یک مهمانی ساحلی در سواحل شمال کشور چین رونمایی شود.

رونمایی رسمی از گوشی موبایل اوپو reno 6 در آینده نزدیک

به گفته کارشناسان حوزه تلفن همراه هوشمند، امکان دارد گوشی موبایل‌های هوشمند Oppo Reno۶، Reno۶ Pro، Reno۶ Pro + با دوربین‌های بهتر در این رویداد رونمایی شوند و بعد از رونمایی در دسترس کاربران قرار گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار