نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

کنگره هشت هزار شهید استان همدان سال ۱۴۰۲ برگزار می شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس از برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان همدان سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمیدرضا حاجی بابایی,نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در جلسه کمیته برنامه ریزی گرامیداشت سردار شهید "علیرضا حاجی بابایی" شهید شاخص استان همدان، از آمادگی کامل استان همدان برای برگزاری کنگره شهدا در سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: در استان همدان همه مجموعه ها، هماهنگی لازم را برای برگزاری یک کنگره بزرگ در سطح ملی دارند.

او ادامه داد: نقش سردار شهید حاجی بابایی در کنار سرداران شهیدی، چون سردار بهمنی، سردار همدانی و سردار شهید مظاهری در عملیات رمضان بسیار تاثیرگذار و اثربخش بوده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از سفر سردار شهید سلیمانی به همدان و حضور در یادواره شهدای عملیات رمضان، معرفی سرداران شهید همدان به جامعه به خوبی در حال انجام است و این از برکات این سفر بوده است.

حاجی بابایی افزود: رسانه‌ها نقش بزرگ و حماسی شهیدان حبیب مظاهری، محمود شهبازی و سردار همدانی در عملیات آزادسازی خرمشهر را برای همه مردم بالاخص نسل‌های جوان تبیین کنند.

به گفته او در کشور هزار و در استان همدان ۱۹ خانواده بالای سه شهید به عنوان خانواده‌های ماندگار داریم که این‌ها سرمایه‌های ارزشمند استان هستند و باید به جامعه معرفی شوند.

ترویج فرهنگ شهادت وظیفه ملی و دینی است
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان نیز گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه ملی و دینی در جامعه اسلامی است و در همه دستگاه‌ها به ویژه در مراکز آموزشی و فرهنگی باید نهادینه شود.

مصطفی آزاد بخت اظهار داشت: پیشرفت‌هایی که اکنون در همه امور اقتصادی، سیاسی، علمی، نظامی و فرهنگی داریم، به برکت خون مقدس شهدا است.

 او با اشاره به اینکه شهدای گرانقدر ایران اسلامی با جانفشانی و ایثار در دوران هشت سال دفاع مقدس انقلاب و نظام را بیمه کردند یادآورشد: نقش برجسته سردار شهید حاجی بابایی در دفاع مقدس و زندگی نامه خانوادگی این شهید به عنوان یک الگو مورد توجه آموزش و پرورش قرار گیرد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، شهدای استان همدان از بهترین‌ها و برجسته‌ترین‌ها هستند و رسانه‌ها نقش حماسی شهدا در آزادسازی خرمشهر را تبیین کنند.

استان همدان حدود هشت هزار شهید والامقام، ۱۰ هزار جانباز و هزار آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار