نماینده ولی فقیه در گیلان :

جهاد امروز ملت ایران، حضور در پای صندوق‌های اخذ رای است

آیت الله فلاحتی در آیین تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده ناجا، گفت:شهیدان به ما آموختند جهاد در راه خدا توقف ندارد و امروز جهاد ملت ایران حضور در پای صندوق‌های رای است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی ، نماینده ولی فقیه در گیلان  و امام جمعه رشت امروز در مراسم تشییع شهید یوسف زنجانی پور قنبری از شهدای تازه تفحص شده ناجا در دوران دفاع مقدس که در ستاد فرماندهی انتظامی گیلان برگزار شد ، گفت: پس از گذشت ۴۲ سال از انقلاب اسلامی، عطر شهیدان در کشور، استان و کوی و برزن جامعه ما پیچیده است.

او ، شهادت طلبی را ویژگی دین اسلام به ویژه مکتب تشیع عنوان کرد و افزود: شهادت لباسی است که خدای متعال به تن هر انسانی نمی‌پوشاند و در این راستا شهادت دری است که خدای متعال فقط به روی اولیای خود می‌گشاید.

امام جمعه رشت با بیان اینکه اقتدار جامعه اسلامی محصول شاخصه شهادت طلبی است، گفت: پس از ۳۰ سال پیکر شهید یوسف زنجانی پور قنبری به میهن بازگشته و مردم همچنان شور دفاع مقدس را دارند.

آیت الله فلاحتی، به انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا در ۲۸ خرداد اشاره کرد و افزود: امروز جهاد دیگری در پیش رو داریم و آن حضور در پای صندوق‌های رای است.

او گفت: دشمن هر لحظه از زمین و آسمان کشور عزیزمان را رصد می‌کند تا ببیند مردم در این قطعه از جغرافیای تاریخ چه می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان ، با بیان اینکه آزادگی و عمل به وظایف و تکالیف الهی در سایه جهاد در راه خدا است، تصریح کرد: این مواردی است که شهیدان به ما آموختند و ملت ایران در کنار این خطوط قرمز و نورانی با شهدا عهد می‌بندند که راهشان را فراموش نمی‌کنند.

پیکر شهید یوسف زنجانی پور قنبری، شهید تازه تفحص شده نیروی انتظامی که در تاریخ ۲۱ تیرماه سال ۱۳۶۷ به شهادت رسید پس از ۳۳ سال به میهن بازگشت و پس از تشییع در ستاد فرماندهی انتظامی گیلان در بقعه آقا میرعظیم گوراب در روستای گرفم به خاک سپرده شد.

این شهید والامقام متولد سال ۱۳۴۶ در سال ۶۷ به عنوان سرباز ناجا در منطقه عملیاتی دهلران زبیدات به درجه رفیع شهادت نایل شد.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.