درخواست هزاران نفر برای نگهداشتن جف بیزوس خارج از کره زمین!

گروهی از افراد با امضای طوماری خواستار عدم بازگشت جف بیزوس به کره زمین پس از سفر او به فضا شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  گاردین، گروهی متشکل از بیش از ۷۷ هزار نفر با امضای طوماری خواستار عدم بازگشت «جف بیزوس» دومین فرد ثروتمند جهان به کره زمین پس از سفر ماه آینده او به فضا شدند.

ماه آینده کمپانی جف بیزوس اولین سفر یک انسا به فضا را با بیزوس انجام خواهد داد، اکنون این افراد طوماری در وبگاه اینترنتی Change.org را امضا کردند و خواستار نگهداری رئیس آمازون در فضا پس از این سفر شدند.

در توضیحی برای این طومار نوشته شده است: «میلیاردر‌ها نباید در زمین و فضا زندگی کنند، اما تا زمانیکه برای فضا هم تصمیم‌گیری شود، او را بیرون از زمین نگه دارید.»

در ماه مه (خرداد) جف بیزوس با ثروتی بالغ بر ۱۸۶ میلیارد دلار، دومین فرد ثروتمند جهان معرفی شد. اوایل همین ماه او و برادرش اعلام کرده بودند اولین افرادی خواهند بود که با سفینه فضایی کمپانی خود، به فضا خواهند رفت. تاریخ این سفر ۲۰ جولای (۲۹ تیر) اعلام شده است و قرار است ۱۱ دقیقه زمان برده و ۶ نفر را به فضای ۶۲ مایلی از کره زمین ببرد.

مدتهاست که جف بیزوس به دلیل نوع رویکرد خود به ثروتش مورد انتقادات بسیاری قرار گرفته است. همچنین به تازگی اخبار حاکی از آن بود که آمازون هر هفته در یکی از انبار‌های خود هزاران کالا که شامل برخی از کالا‌های برگشتی و برخی دیگر که فروخته نشده هستند را از بین می‌برد. به طور مثال، کارمندان این کمپانی اعلام کردند یک مرکز در نزدیکی «گلاسگو» اسکاتلند، هر هفته ۱۳۰ هزار کالا را نابود می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۳ تير ۱۴۰۰
از بس کارگراشو استثمار کرده همه ازش متنفرند. تازه پارسال برای استخدام نیرو با سابقه کار در سازمانهای اطلاعاتی برای جاسوسی از اتحادیه‌ها و گروههای طرفدار حقوق کارگران اطلاعیه زده بود که وقتی گندش در اومد سعی کرد موضوع رو ماستمالی کنه. هیچکدوم از این به اصطلاح کارآفرینان نخبه با سعی و تلاش و با هوش زیاد نتونستند به این ثروتهای کلان برسند. همه اینها صدقه سر هم قبیله‌ایهاشون که بانکهای مرکزی خصوصی و چاپ پول رو در اختیار دارند به ثروت و شهرت رسیدند
آخرین اخبار