کودک ۴ساله، خانه شان را از آتش گرفتن نجات داد

کودک باهوش پس از دیدن وقوع آتش سوزی در داخل خانه پدرش را با خبر و از وقوع فاجعه جلوگیری کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند، مانند ویدئویی که در آن یک کودک از آتش گرفتن خانه شان جلوگیری می‌کند.

«اِمیلا جرمین» در پذیرایی و نزدیک آشپزخانه خان شان مشغول بازی بود که ناگهان متوجه وقوع آتش سوزی در آشپزخانه شد. در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده مشاهده می‌شود امیلا بلافاصله به سمت پدرش «دانیل جرمین» رفته و او را از وقوع این حادثه با خبر می‌کند.


بیشتر بخوانید


این ویدئو نشان می‌دهد امیلا پس از دیدن آتش در آشپزخانه کمی به آن نگاه کرده و سپس در حالی که تکرار می‌کند «این آتش است، اوه، نه، پدرم، مرا خواهد کشت» به سمت دیگر خانه می‌دود. دانیل که در سرویس بهداشتی حضور داشت، بلافاصله خود را به آشپزخانه رسانده و وسیله‌ای را که آتش گرفته به داخل استخر شنا منتقل می‌کند. او سپس بقیه شعله‌های آتش را با آب خاموش می‌کند.

دنیل این ویدئو را در اینستاگرام خود منتشر کرد. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «یک کپسول اطفاء آتش در خانه داشته باشید. خدا رو شکر که همه سالم هستید و دچار سوختگی نشدید.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۲ تير ۱۴۰۰
خدا خیلی بهشون رحم کرد