ورزشکار کرمانی، پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو شد

زهرا نعمتی ورزشکار کرمانی به همراه نورمحمد آرخی به عنوان پرچمداران کاروان سردار دل ها، اعزامی به بازی‌های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، طبق درخواست کمیته برگزاری بازی‌های توکیو ۲۰۲۰، کلیه کشور‌های شرکت کننده باید یک خانم و یک آقا به عنوان پرچمدار کاروان معرفی کنند، بر این اساس در جریان برگزاری یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه هیئت رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک و پس از انجام قرعه کشی میان گزینه‌های مورد نظر، در نهایت زهرا نعمتی، ملی پوش کرمانی تیم تیراندازی با کمان و نورمحمد آرخی، ملی پوش تیم دو و میدانی نابینایان و کم بینایان، به عنوان پرچمداران کاروان ایران در بازی‌های توکیو ۲۰۲۰ معرفی شدند.

در بخش بانوان زهرا نعمتی، ساره جوانمردی و الناز دارابیان و در بخش آقایان داود علیپوریان، نورمحمد آرخی و روح اله رستمی کاندید بودند که پس از انجام قرعه کشی، در نهایت نعمتی و آرخی انتخاب شدند.

کاروان پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های توکیو ۲۰۲۰ با عنوان "سردار دل ها" حضور می‌یابد و تا کنون حضور ۶۲ ورزشکار از کشورمان دراین رویداد قطعی شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار