شعب شورای امر به معروف و نهی از منکر در تهران تاسیس می‌شود

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران از تاسیس شعب شورای امر به معروف و نهی از منکر در نواحی قضایی استان تهران خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا مرادی حقگو، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران در نشست شورای معاونان قضایی از تاسیس شعب شورای امر به معروف و نهی از منکر در نواحی قضایی استان تهران خبر داد.

سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری تهران در این نشست گفت: در راستای برنامه‌های اجرایی سال جاری، طی هماهنگی‌های به عمل آمده با شورای امر به معروف و نهی از منکر استان تهران، شعبی از این شورا در شهرستان‌های دماوند، پردیس و ری، شهریار، فیروزکوه، پیشوا و پاکدشت تاسیس خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر سایر شهرستان‌ها و دادگاه‌های بخش استان تهران نیز در این زمینه اعلام آمادگی کرده‌اند که هماهنگی‌های لازم برای اجرای این مهم در دست اجراست.

مرادی حقگو بیان کرد: شناسایی نیروهای مستعد در جهت استفاده و بهره مندی از توانمندی و قابلیت‌های آنان با هماهنگی و تعامل مبادی ذیربط از دیگر اقدامات این معاونت است که طی نشست‌های متعدد و با حضور معاون نظارت و بازرسی، حفاظت و اطلاعات، مسئول ارزشیابی قضات و معاون قضایی رئیس کل در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۶ تير ۱۴۰۰
حیف و میل پوله.همین.پول تاسیس شعب رو بدین به سربازای بدبخت
آخرین اخبار