توزیع بیش از ۴۰۰۰ پرس غذای گرم در کوهبنان

مسئول کانون خادمیاران رضوی کوهبنان گفت: در دهه ولایت و امامت، بیش از ۴ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

به  گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا توکلی مسئول کانون خادمیاران رضوی کوهبنان ضمن تبریک روز عید غدیر گفت: یکی از سنت‌های پسندیده در دین مبین اسلام، اطعام در روز عید غدیر است که این مهم همواره مورد توجه ائمه اطهار، اولیای الهی و مقام معظم رهبری بوده است.

او افزود: به برکت انقلاب اسلامی، غدیر و سنت‌های ارزشمند در این روز احیا شد و مردم بیشتر و بهتر از فیض وجود ولایت و رهبری بهره‌مند شدند.

توکلی بیان داشت: یکی از سنت‌های حسنه که در کوهبنان از قدمت زیادی برخوردار است، اطعام روز عید غدیر، تکریم سلسله جلیل القدر سادات، صله رحم و برگزاری جشن در این روز مهم و با عظمت است که متاسفانه در دو سال گذشته به دلیل گسترش ویروس کرونا، این مراسم به صورت مجازی و محدود برگزار می‌شود.

او افزود: در دهه ولایت و امامت با همکاری خادمیاران رضوی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، بسیجیان، هیئت امنای مساجد و تکایا بیش از۴ هزار پرس غذای گرم با رعایت کامل مسائل بهداشتی طبخ و در بین نیازمندان کوهبنان توزیع شد.

توزیع بیش از ۴۰۰۰ پرس غذای گرم در کوهبنان

مسئول کانون خادمیاران رضوی کوهبنان گفت: در نخستین روز از دهه کرامت، به همت ناحیه مقاومت بسیج، یکی از خیرین و خانواده مرحوم اکبر محمد حسنی به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قربانی انجام شد و گوشت نذری بین نیازمندان و جامعه هدف توزیع شد.

توکلی تاکید کرد: در دهه ولایت و امامت توزیع سبد کالای معیشتی، تهیه بخشی از جهیزیه یکی از مددجویان، پرداخت کمک هزینه درمان و بیمه، توزیع دارو، شیر خشک، پرداخت وام قرض الحسنه و. به جامعه هدف با همکاری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، کانون خادمیاران رضوی کوهبنان صورت گرفت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار