رانندگی با ماشین برقی کودک در خیابان!

اقدام عجیب یک مرد آمریکایی در رانندگی با ماشین برقی کودک در خیابان شلوغ به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند، مانند ویدئویی که رانندگی یک مرد آمریکایی با ماشین اسباب بازی کودک در خیابان را به تصویر می‌کشد. این اتفاق در یکی از مناطق ایالت ایندیانا آمریکا رخ داد.

در این ویدئو یک مرد محلی پس از سوار شدن این ماشین اسباب بازی ناگهان وارد خیابان می‌شود. در ابتدای این ویدئو این مرد در حال ترک پارکینگ یک فروشگاه یا رستوران دیده می‌شود. اما ماشینی که او قصد سوار شدن آن را دارد در واقع یک ماشین برقی کوچک کودک است. او سپس ماشین را روشن کرده و پس از سوار شدن خودرو وارد یک جاده شلوغ می‌شود. در بخشی از این ویدئو خودرو‌های واقعی در حالی که از خیابان عبور می‌کنند دیده می‌شوند.


بیشتر بخوانید


صدای خنده فردی که با تلفن همراهش این ویدئو را تهیه کرده در انتهای این ویدئو شنیده می‌شود. این ویدئو روز یکشنبه توسط «رکس چاپمن»، بسکتبالیست سابق آمریکایی در توئیتر منتشر شد.

گفتنی است؛ این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۶۳۵ هزار بیننده داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
برقی نبود چون عین اره موتوری هندل طنابی زد و ضمنا دود میداد
فکر کنم با موتور اره موتوری را میرفت