کسب رتبه برتر دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی کرمان

دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان به عنوان استان شایسته تقدیر در بین استان‌های کشور انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان؛ مراسم اختتامیه "پویش ملی در بهشت" با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، معاونان و مدیران ستادی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و برخی از مسئولان دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سراسر کشور، برگزیدگان پویش و تنی چند از اصحاب رسانه برگزار شد.

پویش "ملی در بهشت" در دو نیم فصل با مشارکت دفاتر نهاد در دانشگاه‌های سراسر کشور از اواخر فروردین امسال تا اوایل تیرماه برگزار شد.

از بخش‌های این پویش می‌توان به جشنواره‌ها و برنامه‌های قرآنی، دوره‌های آموزش مجازی، مسابقات کتابخوانی، برنامه‌های مواسات و همدلی، تولیدات رسانه‌ای و هنری و ... اشاره کرد.

در ۲ ماه برگزاری پویش ملی در بهشت، بیش از ۲۴۰ هزار نفر از دانشگاهیان، اعم از اساتید، کارکنان و دانشجویان در محور‌های ۶ گانه پویش ملی در بهشت شرکت کردند و برنامه‌ها توسط ۵ عضو کمیته انتخاب برترین‌های پویش "ملی در بهشت" ارزیابی و داوری شدند و رتبه‌بندی منتخبان محور‌های اصلی پویش در دو بخش شرکت‌کنندگان و برگزارکنندگان انجام شد.

برخی عناوین کسب شده توسط دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پویش ملی در بهشت در بازه زمانی دو ماه برگزاری پویش:

*دفتر نهاد برتر از بین بیش از ۲۵۰ دفتر نهاد در دانشگاه‌های کشور

*دفتر نهاد برتر در محور جشنواره‌ها و برنامه‌های قرآنی

*دفتر نهاد برتر در برگزاری دوره‌های آموزش مجازی

*دفتر نهاد برگزیده در محور تولیدات رسانه‌ای و هنری

*دفتر نهاد شایسته تقدیر در حوزه سلامت معنوی

از دیگر اقدامات انجام شده در این دفتر می‌توان به انجام شش مرحله برنامه مواسات و همدلی در زمان پویش اشاره کرد که استان کرمان را به عنوان استان برگزیده در محور مواسات و همدلی در بین استان‌های کشور انتخاب شد.

همچنین در زمان برگزاری پویش بیش از ۱۳ مسابقه کتابخوانی توسط این دفتر برگزار شده و یک ایده نو در زمینه تصویر سازی دعای مشلول با عنوان (مشلول) نیز ارائه شد.

دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پایان این خبر از تمامی همکارانی که دربرگزاری این پویش تلاش کردند بویژه همکاران دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و سایر واحد‌های دانشگاه که در این زمینه با دفتر تعامل و همکاری داشتند تشکر و قدردانی کرده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار