پاداش قهرمانی تورنمنت تایلند به حساب فوتسالیست‌ها واریز شد

تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از قهرمانی در تورنمنت ۸ جانبه تایلند، امروز پاداش این بازی‌ها را دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان موفق شد در تورنمنت ۸ جانبه تایلند به مقام قهرمانی دست پیدا کند. فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال بعد از پایان این رقابت‌ها به بازیکنان و اعضای کادر فنی وعده پاداش دادند که محقق نشد. ظاهرا پاداش قهرمانی ملی پوشان کشورمان امروز توسط آرش سلیمانی دوست نزدیک محمد ناظم الشریعه پرداخت شد. ابتدا قرار بود عزیزی خادم (رئیس فدراسیون فوتبال) و مهرداد سراجی (رئیس کمیته فوتسال) دست به جیب شوند، اما سلیمانی پیش دستی کرد و بعد از پایان اردوی تیم ملی امروز به هر کدام از بازیکنان یک دستگاه DVD هدیه داد.

سلیمانی با این کار خواست از زحمات بازیکنان در راه قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان تقدیر به عمل بیاورد. از طرفی این بدقولی که از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال صورت گرفت، برای اولین بار نبود و ملی پوشان فوتسال کشورمان بار‌ها و بار‌ها از این نوع بد قولی‌ها دیده و به این نوع حرکات عادت کرده اند.


بیشتر بخوانید


فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال بهتر است در آستانه مسابقات جام جهانی فوتسال شرایطی فراهم کنند تا ملی پوشان و کادر فنی با آرامش خاطر و به دور از هر گونه مسائل حاشیه‌ای پا به رقابت‌های قهرمانی جهان بگذارند.

نهمین دوره از مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر ماه به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شود. در این دوره ۲۴ تیم حضور دارند و در ۶ گروه ۴ تیمی به مصاف هم می‌روند.

تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی در گروه ششم با تیم‌های آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه است و در اولین بازی خود روز سه شنبه ۲۳ شهریور باید به مصاف صربستان برود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار