مصطفوی: قهرمانی در لیگ دو و میدانی هدف باشگاه سپاهان نیست/ امیدوارم مطالبات مالی دوندگان پرداخت شود

دونده تیم دو و میدانی سپاهان درباره شرایط لیگ دو و میدانی توضیحاتی را بیان کرد.

بهزاد مصطفوی دونده تیم سپاهان در گفت وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در باره کیفیت لیگ دوومیدانی در فصل جاری اظهار کرد: به هر جهت باید دانست همین که در این شرایط کرونایی مسئولان فدراسیون دو و میدانی مبادرت به برگزاری لیگ کردند خودش یک اتفاق ویژه و مثبت برای ورزشکاران است تا بدانند پس از این همه دوری از مسابقات رکورد‌های آنان در چه سطحی قرار دارد. اگر چه در برخی مواد، رکورد‌های دوندگان با بهترین رکورد شخصی آنان فرسنگ‌ها فاصله دارد، اما تنها دلیل این اتفاق این است که در طول سال به دلیل کرونا مسابقات زیادی نیست تا ورزشکاران خودشان را در آنجا محک جدی بزنند.

او  افزود: واقعا در این شرایط سخت مسئولان باشگاه سپاهان و ساکت مدیر عامل باشگاه فداکاری بالایی به خرج دادند تا ما بتوانیم در لیگ دو و میدانی  حضور پیدا کنیم. با وجود اینکه در لیگ سال پیش مقتدرانه بر سکوی نخست لیگ ایستادیم، اما در سال جاری بنا بر تصمیم مسئولان و کادرفنی با یک تیم جوان و متحول شده در لیگ شرکت کرده ایم، زیرا هدف گذاری باشگاه به جای رسیدن به قهرمانی تربیت استعداد‌ها و تحویل آنان به بدنه تیم ملی در آینده است.

دونده تیم سپاهان عنوان کرد: با توجه به هزینه‌های بالای تیم پلیمر خلیج فارس در لیگ دو و میدانی  پیش بینی همگان این است که آن‌ها در مرحله سوم هم مانند مراحل اول و دوم خیلی راحت با توجه به حضور ستاره‌ها در ترکیب آن‌ها به مقام قهرمانی لیگ برسند. به نظرم اتفاق خوبی است که تیم‌های بخش خصوصی بیشتر در ورزش دو و میدانی حضور پیدا کنند تا دو و میدانی از این وضعیت نابه سامانی که در آن گرفتار شده رهایی یابد.

مصطفوی در پایان با اشاره به اینکه هنوز هم منتظر هستند تا بخش اعظمی از مطالبات آن‌ها توسط تیم سپاهان پرداخت شود، خاطر نشان کرد: امیدوارم هر چه زودتر مسئولان باشگاه سپاهان همانطور که در موعد مقرر مطالبات تیم فوتبال خود را پرداخت می‌کنند در دو و میدانی هم این شرایط را دنبال کنند تا ورزشکاران با انگیزه بیشتری به ورزشی که علاقه دارند بپردازند. از مشفقی سرپرست تیم که با مدیریت بالا بین بچه‌ها یکدلی و همدلی را ایجاد کرده،  تشکر می‌کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار