راننده قهرمان، زن در حال خودکشی را نجات داد + فیلم

یک راننده با اقدام مناسب و به موقع خود جان زنی که روی ریل راه آهن قصد پایان دادن به زندگی اش را داشت نجات داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده است صحنه خودکشی نافرجام یک زن اهل هندوستان را به تصویر می‌کشد. این زن با ایستادن روی ریل قطار قصد پایان دادن به زندگی اش را داشت که با هوشیاری یک راننده ناکام ماند. این اتفاق در یکی از مناطق ایالت ماهیا پرادش هند رخ داد.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی تهیه شده چگونگی نجات این زن را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو در حالی که این زن در نزدیکی محل تقاطع عبور قطار و عابرین پیاده ایستاده دیده می‌شود. لحظاتی بعد او با دیدن نزدیک شدن قطار به سمت ریل حرکت کرده و دقیقا در وسط ریل و به سمت قطار می‌ایستد.

راننده که نامش «محسن» اعلام شده بلافاصله از پشت سر به این زن نزدیک شده و با حرکتی سریع پیش از برخورد قطار با وی، این زن را از روی ریل خارج می‌کند. در این ویدئو صدای صوت قطار که توسط راننده قطار برای هشدار به این زن به صدا درآمده شنیده می‌شود. سپس شاهدان دیگری که در محل حادثه هستند در حالی که این زن به شدت گریه می‌کند سعی می‌کنند او را آرام کنند.


بیشتر بخوانید


یک خبرنگار محلی این ویدئو را در توئیتر منتشر کرد. او در شرح این ویدئو نوشت: «این دختر که بیکار شده بود به قصد خودکشی در مسیر قطار ایستاد. راننده خودرو با دیدن این صحنه این را از روی ریل بیرون کشید و جانش را نجات داد. درود بر درایت و شجاعت این راننده. خودکشی راه حلی هر مشکلی نیست.»

این ویدئو پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. بسیاری از کاربران شجاعت و شهامت این راننده در نجات این زن را مورد تمجید قرار دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۰۸ مهر ۱۴۰۰
باید یه خیابون تو دهلی به نام محسن ثبت بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۰۸ مهر ۱۴۰۰
خودشولوس می کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۰۸ مهر ۱۴۰۰
چه خودکشی ملایمی بود.