وسوسه گرفتن سلفی، جان عروس جوان را گرفت

زنی که قصد گرفتن سلفی کنار رودخانه را داشت، مرگ خود و عروسش را رقم زد.

باشگاه خبرنگاران جوان - دو زن هندوستانی که در  منطقه توریستی در حال گرفتن عکس سلفی در حاشیه یک رودخانه بودند، جان خود را از دست دادند. هویت قربانیان «ریدهی پیکهادیه» ۲۲ ساله و «هانسا سونی» ۵۰ ساله اعلام شده است. این اتفاق روز جمعه و در اطراف شهر «جبال پور» واقع در ایالت مادهیا پرادش رخ داد.

بنا به گزارش Free Press Journal، قربانیان با ایستادن روی یک تخته سنگ در حال گرفتن سلفی بودند که با سقوط به داخل رودخانه غرق شدند.  بنا به این گزارش، ریدهی که عروس سونی به شمار می رفت پس از مشاهده سقوط مادرشوهرش به داخل آب برای نجات وی به داخل رودخانه پرید که او نیز غرق شد.


بیشتر بخوانید


پلیس محلی هند در بیانیه‌ای اعلام کرد: "خانواده سونی که اهل بمبئی بودند، برای گردش به بهراگهات آمده بودند. آن‌ها در یک هتل اقامت داشتند. بعدازظهر روز جمعه آن‌ها تصمیم گرفتند تا از بهراگهات بازدید کنند. سونی به همراه عروسش پیکهادیه مشغول گرفتن سلفی بودند که سونی تعادل خود را روی یک تخته سنگ از دست داد و به داخل رودخانه سقوط کرد. ریدهی با دیدن این صحنه برای نجات سونی به داخل رودخانه پرید که هر دو توسط جریان شدید آب غرق شدند."

در حالی که غواصان جسد زن ۵۰ ساله را چند ساعت بعد پیدا کردند، اما جسد ریدهی صبح روز بعد پیدا شد. تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که سال گذشته نیز سقوط یک زن جوان هندوستانی به داخل رودخانه حین گرفتن سلفی منجر به مرگش شده بود.

گرفتن  عکس سلفی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۲ دی ۱۴۰۰
تصورات آدم رو از دشمنی همیشگی عروس و مادر شوهر باطل کرد
آخرین اخبار