باید سرمایه‌گذارانی که از کرمانشاه رفته‌اند را برگردانیم

استاندار کرمانشاه گفت: کرمانشاه استانی است که به‌لحاظ زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه‌گذاری از جمله برق هیچ مشکلی ندارد و به‌لحاظ ظرفیت‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری نیز استانی بسیار غنی هستیم. باید سرمایه‌گذاران کرمانشاه که به خارج از استان رفته اند را برگردانیم تا دوباره در کرمانشاه کار کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- بهمن امیری مقدم، امروز (۱۷ بهمن) در آیین افتتاح پست سویچینگ ۶۳ کیلو ولت هرسین گفت: با وجود همه ظرفیت‌هایی که داریم، اما تاکنون آن‌طور که باید از این ظرفیت‌ها استفاده نشده و باید برای بالفعل کردن پتانسیل‌های استان تلاش بیشتری کنیم.

به گفته امیری‌مقدم، برای بیکاری که به دغدغه اصلی امروز استان تبدیل شده هرچه تاکنون شعار داده شده کافی است، باید کار کنیم و مردم را از این وضعیت بیکاری نجات دهیم. تنها راه حل مشکل بیکاری استان سرمایه‌گذاری است؛ باید سرمایه‌گذارانی که از استان رفته اند را به کرمانشاه برگردانیم تا در شهر و دیار خود کار کنند.

نباید صرفا بر احداث کارخانجات بزرگ متمرکز شویم، برای ایجاد شغل در کنار سرمایه‌گذاری‌های بزرگ باید به مشاغل خرد خانگی خصوصا در زمینه صنایع دستی هم تمرکز کنیم.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.