تسلط شش زبانه خبرنگار حین گزارش بحران اکراین + فیلم

ویدئویی که در آن یک خبرنگار با شش زبان مختلف در مورد بحران اکراین گزارش می دهد مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان - این روز‌ها مردم سراسر جهان اخبار مرتبط با بحران روسیه و اکراین را دنبال می‌کنند. در حالی که بسیاری از کانال‌های خبری و رسانه‌ها لحظه به لحظه این بحران را مورد پوشش قرار می‌دهند گزارش شش زبانه یک خبرنگار تلویزیونی از این رویداد مورد توجه قرار گرفته است.

بنا به گزارش Indian express، در این ویدئو خبرنگار «فیلیپ کروزِر» در موقعیت‌های مختلف با شش زبان مختلف این بحران فزاینده را مورد پوشش خبری قرار می‌دهد. در این ویدئو او بدون نقص و لکنت زبان گزارش‌های خود را از کیف، پایتخت اکراین با زبان‌های انگلیسی، لوکزامبورگی، اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی و آلمانی ارائه می‌دهد.

کروزر این ویدئو را روز دوشنبه در توئیتر خود منتشر کرد که این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۳ میلیون بازدید کننده داشته است. در یکی از این گزارش‌ها کروزر در حالی که با زبان انگلیسی برای خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش می‌دهد شنیده می‌شود که می‌گوید: « ۸ سال است که این جنگ با نیرو‌های روسیه در شرق منطقه دنباس در جریان است.» او سپس با تغییر زبان خود برای خبرگزاری‌های دیگر گزارش تهیه می‌کند.


بیشتر بخوانید


بیوگرافی حساب توئیتر کروزر، او را یک خبرنگار وابسته به خبرگزاری آسوشیتدپرس معرفی کرده است. او اهل لوکزامبورگ است و به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، لوکزامبورگی، پرتغالی و اسپانیایی صحبت می‌کند. او که مدرک تحصیلات تکمیلی خود را در روزنامه نگاری از کالج ارتباطات لندن (دانشگاه هنر لندن) دریافت کرده در لوزامبورگ از مادری آلمانی و پدری انگلیسی به دنیا آمد. کروزر در مارس ۲۰۱۹ به AP (خبرگزاری آسوشیتدپرس) پیوست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.