افزایش قیمت نان در اردبیل بعد از عید تعیین تکلیف می‌شود

استاندار اردبیل گفت: باتوجه به اینکه هزینه‌ها در نانوایی‌ها افزایش یافته، طبق سنوات گذشته تعیین نرخ جدید نان، بعد از عید نوروز انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - سید حامد عاملی گفت: هرگونه تخلف در نانوایی‌ها باید با برخود قانونی مواجه شود و برای حفظ منافع مردم تشدید نظارت و اعمال تذکرات قانونی در دستورکار قرار گیرد.

استاندار اردبیل در جلسه شورای آرد و نان استان گفت: اردبیل یک شهر گردشگری است و باید کیفیت نان مورد توجه قرار گیرد و مشکل نان با پلمب صنف حل نمی‌شود باید با نظارت بیشتر به پخت و پز و نحوه توزیع آرد یارانه‌ای مانع تخلف و کم فروشی شویم و اگر تخلفی در هر نقطه از استان رخ دهد به شکل قانونی برخورد شود.

عاملی می‌گوید: متاسفانه معضل کیفیت نان در اردبیل سابقه زیادی دارد و باید آموزش‌های لازم به نانوایان و کارگران این صنف به صورت عملی داده شود تا کیفیت نان اردبیل ارتقا یابد.

او گفت: طبق گزارش ۲ هزار و ۶۹۱ نانوایی در سطح استان فعال هستند که عمده این نانوایان از آرد یارانه‌ای استفاده می‌کنند نباید منافع مردم فدای بد سلیقگی برخی از افراد شود.

استاندار اردبیل می‌گوید: بیش از ۳ هزار خانواده از طریق پخت نان در سطح استان امرار و معاش می‌کنند چه خوب است با کمی احساس مسئولیت بیشتر و مشتری مداری، زندگی این افراد با آرامش تداوم یابد.

عاملی گفت: در سطح استان ۱۲ کارخانه تولید آرد وجود دارد و هر کارخانه‌ای تخلف کرد به نسبت تخلف سهمیه گندم آن‌ها کسر شود و نباید در اینگونه صنوف که زندگی مردم به آن بستگی دارد تخلفی صورت گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۲۳:۰۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
از استاندار محترم تقاضا داریم قیمت نان را همسان سازی کنند آقای استاندار خودت حقوق آن چند هست یک کارگر نانوایی دو میلیون بیشتر نمیتونه بگیره چون اصلا برای نانوا صرف نمیکنه خیلی بی‌خیالی و ما نانوایان با رنج و داریم دست و پنجه نرم میکنیم فقط بخاطر مردم داریم نان میپزیم امیدوارم روزی برسد این مسیولان بی کیفیت به درک واصل شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
آقا آقایان مسائل قیمت نان باید ی دلار باشه مفت می خورید حالا گج دهنی هم می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام و عرض ادب خدمت استاندار عزیز درخواست عاجزانه نسبت به افزایش قیمت نان با هزینه زیاد را دارم