حیدری:

حوزه هنری در راستای امیدآفرینی در جامعه حرکت کند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی باید بتواند با رویکرد جدید، هنرمندانی در طراز انقلاب اسلامی پروش دهد.

غلامعلی حیدری در دیدار با رئیس جدید حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حوزه هنری انقلاب اسلامی جایگاه بسیار مهمی در کشور دارد گفت: این نهاد فرهنگی در ترویج فرهنگ انقلاب و معرفی انقلاب اسلامی با زبان هنر فعالیت می‌کند و تاکنون آثار بسیار ارزشمندی نیز تولید کرده است.

باتوجه به گستره مخاطبان در حوزه‌های مختلف هنری، تولیدات این مجموعه با هدف‌گذاری بلندمدت باشد، همچنین می‌توان با استفاده از زبان هنر در راستای جهاد تبین حرکت کرد.


بیشتر بخوانید


حوزه هنری انقلاب اسلامی باید بتواند با رویکرد جدید و انقلابی هنرمندان در طراز انقلاب اسلامی را پروش دهد، همچنین با زبان هنر و خلاقیت هنرمندان، امید و نشاط را هر چه بیشتر در جامعه افزایش دهیم.

شناخت فضای مجازی و بهره‌گیری از ظرفیت فناوی‌های نوین از مهم‌ترین موضوعات امروز جامعه است، حوزه هنری می‌تواند در بحث تولید محتوا در فضای مجازی ورود پیدا کند و از ظرفیت‌های هنرمندان استانی برای تولید محتوا در این فضا بهره گیرد.

این استان در حوزه دفاع مقدس از سرمایه‌های گران‌بهای بسیاری برخوردار است، پس از گذشت چند دهه از پایان جنگ تحمیلی هنوز به‌طور کامل دلاورمردی‌های رزمندگان و فرماندهان استان در جنگ تحمیلی بیان نشده است.

باتوجه به آثار قابل قبول حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در بخش ادبیات پایداری باید در سال‌های پیش‌رو آثار بیشتری در این زمینه تولید شود و ایثار و از خودگذشتگی این قشر به نسل جدید معرفی شود.

استانداری چهارمحال و بختیاری همکاری لازم را با حوزه هنری در همه زمینه‌ها انجام خواهد داد، امیدواریم با مدیریت جدید، حوزه هنری استان بتواند عنوان بهترین حوزه هنری را در بین استان‌های کشور کسب کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.