کشف بیش از ۹ تن روغن خوراکی قاچاق/دستگیری باند جعل مدارک

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز شنبه بیستم فروردین ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، حین گشت زنی در حوزه شهر قزوین متوجه بارگیری روغن‌های خوراکی، از چند دستگاه موتور سه چرخه، به کامیون باری شدند و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

در بررسی‌های ماموران مشخص شد هزار و ۹۶۰ قوطی ۵ کیلویی روغن خوراکی فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره صمت برای انتقال به استان تهران در خودرو بارگیری شده است، که بلافاصله محموله توقیف و به مقر انتظامی منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: با هماهنگی انجام شده مالک اصلی محموله به پلیس امنیت اقتصادی استان احضار و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری و انهدام باند جعل مدارک در بوئین زهرا

سرهنگ وجیه الله عبدی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: برابر کسب خبری مبنی بر فعالیت یکی از واحد‌های صنفی شهرستان بوئین زهرا در زمینه جعل اسناد و مدارک هویتی و تحصیلی، بررسی صحت و سقم موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

 ماموران با بررسی اطلاعاتی و میدانی، اعضای باند را شناسایی و در بازرسی از محل، تعداد قابل توجهی اسناد و مدارک هویتی جعلی کشف و ۳ نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

وی با اشاره متهمان در تحقیقات پلیسی به ۶ فقره جعل مدارک و اسناد هویتی اعتراف کردند گفت: اعضای باند دستگیر شده در رده سنی جوانان قرار دارند و به تازگی شروع به فعالیت در این خصوص کرده بودند، که این مورد و مواردی از این دست، بیانگر اهمیت هر چه بیشتر نظارت خانواده‌ها بر اقدامات فرزندان به ویژه جوانان است.

توقیف سواری پژو با ۲۰۰ ثوب لباس قاچاق

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان تاکستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزاد راه قزوین-زنجان به یک دستگاه خودرو سواری پژو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۲۰۰ ثوب لباس قاچاق که فاقد هرگونه مجوز گمرکی بود، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف ۲۳۰ قلم لوازم آشپزخانه قاچاق از خودرو پژو ۴۰۵

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین در عوارضی قزوین-کرج به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۲۳۰ قلم انواع لوازم آشپزخانه قاچاق کشف کردند.

سرهنگ بیژن خدایی با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در آوج

سرهنگ علی زرینی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران انتظامی شهرستان آوج، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودوری وانت نیسان که در حال حمل چوب جنگلی بود، مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، ۲ تن انواع چوب درختان جنگلی، که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره جنگلبانی بود را کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آوج  می گوید ارزش تقریبی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است و متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار