استاندار خراسان رضوی پاسخگوی تماسهای مردمی شد

استاندار خراسان رضوی در نخستین جلسه از سامانه سامد در سال جدید، پاسخگوی تماسهای تلفنی جمعی از شهروندان و هم استانی ها بود.

معاون ارتباطات مردمی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی گفت: در این برنامه ارتباط زنده تلفنی که از طریق شماره تلفن ۱۱۱ صورت گرفت، استاندار خراسان رضوی به صورت برخط به مشکلات ۱۹ نفر از هم استانی‌ها به صورت تلفنی رسیدگی و پس از ثبت درخواست‌های آنان، دستورات مقتضی را صادر کرد.   

علی اصغر ادبی گفت: درخواست اشتغال، درخواست تبدیل وضعیت از پیمانکاری به قراردادی، درخواست حل مشکل مسکن تعاونی مسکن راه آهن، مشکل ساکنان محله مجد و شهرداری، مشکل اراضی خریداری شده در منزل‌آباد و تهیه سند، مشکل اراضی چهل بازه، مشکل اشتغال و تهیه جهیزیه، مشکل درمان و نیاز به تسهیلات، مشکل کارکنان دانشگاه علوم پزشکی برای تبدیل وضعیت و همچنین مشکل ساخت و ساز در  روستاهای زیر ۲۰ خانوار از جمله مطالب مطرح شده در تماس تلفنی مردم با استاندار خراسان رضوی بود.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با عنوان "سامد" از سال ۱۳۹۶ در دولت تدبیر و امید طراحی و راه‌اندازی شد که خراسان رضوی یکی از پیشگامان بهره‌گیری از این سامانه در کشور است و هم‌اکنون حدود چهار سال از فعالیت این سامانه در استان می‌گذرد.
به منظور رسیدگی به درخواست‌های مردم و افزایش رضایتمندی اجتماعی، بر اساس برنامه زمان‌بندی مشخص، هر هفته چند مدیر دستگاه اجرایی استان در استانداری خراسان رضوی حاضر شده و از طریق سامانه الکترونیکی "سامد" به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات شهروندان در استان خراسان رضوی هستند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.