مشکلات دانشگاه فهرج باید رفع شوند

سرپرست فرمانداری فهرج گفت: با توجه به آمار دانشجویان نیاز است مشکلات دانشگاه پیام نور فهرج رفع و به آن نگاه ویژه ای شود.

حسین سعید نیا در جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان باموضوع بررسی مسائل و مشکلات دانشگاه پیام نور فهرج گفت: با توجه به وضعیت شهرستان فهرج و نیز آمار دانشجویان دانشگاه پیام نور فهرج باید نگاه ویژه ای به رفع مشکلات آن کرد و با تعامل ، همفکری و همکاری همه جانبه اهتمام ویژه ای در جهت رفع موانع برداشت.

سعید نیا گفت: به لحاظ موقعیت شهرستان بعد مسافت با مرکز استان وتعداد دانش آموز درمقطع متوسطه دوره دوم درشهرستان و در شهرستان‌های مجاور وجود دانشگاه در فهرج ضروری و تاثیر گذار است.

او دراین جلسه طی تماس تلفنی با معین الدینی رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان ضمن تشکر از نگاه مثبت دانشگاه پیام نور استان به شهرستان فهرج با تشریح شرایط این شهرستان شرقی استان خواستار فعالیت بیشتر و همچنین احیا و گسترش رشته‌های دانشگاه پیام نور فهرج شدند.

سعید نیا گفت : مجموعه اداری شهرستان آماده هرگونه همکاری برای فعالیت آموزشی این دانشگاه می‌باشد.

رییس کمیسیون دانشجویی شهرستان فهرج می گوید: در کمیته برنامه ریزی شهرستان اعتبارات لازم برای تعمیر وتجهیز ومحوطه سازی دانشگاه درنظر گرفته خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان فهرج ازمدیر آموزش وپرورش خواست از امکانات و شرایط مطلوب دانشگاه فهرج دانش آموزان دوره متوسطه دوم را آگاه کنند تا بعداز مجازبه انتخاب رشته شدن در آزمون سراسری این دانشگاه را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند.

سعید نیا می گوید: ادارات شهرستان برای احیا و رونق آموزشی دانشگاه همکاری لازم را داشته باشند.

دانشگاه پیام نور فهرج در رشته‌های مهندسی کشاورزی ،علوم تربیتی در گرایش‌های مختلف، علوم قرآنی و حدیث، مبانی فقه و حقوق دانشجو می پذیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار