احداث ۳۲ پروژه راه روستایی در آذربایجان غربی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از احداث ۳۲ پروژه ساخت راه روستایی در شهرهای مختلف استان طی نیمه نخست سال جاری خبر داد.

پیمان آرامون اظهار کرد: این پروژه‌ها در شهرستان‌های ارومیه، اشنویه، خوی، چایپاره، شوط، چالدران، پلدشت، سلماس، تکاب و پیرانشهر با هدف تسهیل و ایمن سازی ترددهای جاده‌ای اجرایی می‌شود.

وی گفت: پروژه احداث و بهسازی محورهای روستایی مذکور به طول نزدیک به ۱۵۰ کیلومتر در دستور کار قرار گرفته که عملیات اجرایی آنها به‌صورت فعال در حال انجام است.

آرامون تصریح کرد: درصد پیشرفت پروژه‌های راه روستایی فعال در سطح استان از ۲۰ تا ۱۰۰ درصد متفاوت بوده و تاکنون بطور متوسط بالغ بر ۸۱ درصد پروژه‌های ابلاغ شده آسفالت شده است.

وی بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی چهارطاق در تکاب، وزنه در نقده، عرفات و قرمزی داش در چالدران، همت آباد در سلماس، هوبه کوخان در میاندوآب، قیزقاپان در پیرانشهر، کرد کندی در شاهین دژ، ایشکه سو در شوط، بی زنده و یاریم قیه در خوی و کانی میران در ارومیه را از مهم‌ترین پروژه‌های آسفالت راه‌های روستایی استان در دست اجرا عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی تاکید کرد: احداث و آسفالت این میزان از راه‌های روستایی استان بی شک تأثیر بسزایی در رفع محرومیت و ارتقای سطح دسترسی خانوار روستایی از راه مناسب آسفالته و شاخص‌های توسعه روستایی خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.