افزایش دمای هوا در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با خروج سامانه بارشی، دمای هوای این استان در روزهای پنجشنبه و جمعه افزایش می یابد.

آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از ظهر امروز با خروج سامانه بارشی از شرق استان، وضعیت هوا پایدار خواهد شد که این وضعیت سبب می‌شود دمای هوای خراسان رضوی طی روز‌های پنجشنبه و جمعه پیش رو نسبت به روز‌های دیگر هفته به طور نسبی افزایش یابد. شهرستان تربت حیدریه با سه میلیمتر، بیشترین میزان بارندگی را ثبت کرد و کلانشهر مشهد در همین مدت شاهد یک دهم میلیمتر بارندگی بوده است.

او افزود: طی ۲۴ ساعات گذشته سامانه بارشی که در خراسان رضوی مستقر بود موجب وزش باد در مناطق غربی استان شد و وزش باد در شهرستان سبزوار سرعت ۵۸ کیلومتر در ساعت را ثبت کرده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: روز گذشته قوچان و خواف به ترتیب با یک و ۲۸ درجه سلسیوس سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده اند و طی همین مدت، شهر مشهد نوسانات دمایی ۱۰ تا ۲۱ درجه‌ای را ثبت کرده است.

رضایی پور با بیان این که دمای فعلی مشهد ۱۴ درجه سلسیوس است بیان کرد: دمای هوا در شهر مشهد همچنان روند کاهشی دارد و در سردترین ساعات امشب، به ۶ درجه بالای صفر خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار