فرماندار جدید شهرستان راور معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه فرماندار راور صبح امروز با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار کرمان و جمعی از مسئولین شهرستان راور برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه فرماندار راور صبح امروز با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار کرمان و جمعی از مسئولین استان و اعضای شوراها و دهیاران شهرستان راور برگزار شد .

در این مراسم معاون استاندار در مورد اتفاقات اخیر کشور صحبت کرد و از اهمیت فضای مجازی در این برهه گفت و تصریح کرد :به فرموده مقام معظم رهبری من اگر رهبر نبودم رییس شورای عالی فضای مجازی میشدم.

او گفت: فضای مجازی قتلگاه جوان ها و نوجوانان ماست و ما از اهمیت آن غافل بودیم.

معاون استاندار کرمان گفت: عامل سامان دهی افرادی که کف خیابان هستند ،یکی از پرفروش ترین بازی های ست که نوجوانان ما با آن سر و کار دارند.

او همچنین تصریح کرد : این بازی ها یک شبیه خون فرهنگی،ناتوی فرهنگی و قانون گریزی را به فرزندان ما آموزش می‌دهد .

او در ادامه گفت:دشمن از بعضی کارهای مردم کشور هراس دارد از جمله:همراهی مردم در مناسبت های مذهبی،شرکت میلیونی در پیاده روی های اربعین،جراحی های اقتصادی،کارهای فرهنگی از جمله خواندن سرود سلام فرمانده و...

معاون استاندار در پایان گفت:رسانه ها چشم بینای ما هستند و باید از این فرصت ها استفاده کرد .

اژدری فرماندار سابق راور در این جلسه ضمن خیر مقدم به مهمانان گفت:مردم راور شایسته خدمات بیشتری هستند و باید راور را در خور نامش بلند کنیم.

اژدری در ادامه گفت : در زمان خدمتگزاری اقدامات فراوانی از جمله: افتتاح دو قطعه از جاده راور دیهوک،پیشرفت کارخانه فولاد راور،آسفالت معابر و آب آشامیدنی روستاها،خدمات بهداشتی و آموزشی،ملی شدن فرش راور،لایه روبی قنوات،در بحث منابع طبیعی و کشاورزی و همچنین ارتقای اینترنت روستاها انجام شده است.

اژدری در پایان از همه ی کسانی که به نوعی در خدمتگزاری او همکاری و کمک داشتند تقدیر و تشکر کرد .

رضا عباسی فرماندار راور در این جلسه ضمن تسلیت شهدای این مقطع از زمان گفت: همه ی ما انسان ها بدهکاریم، بدهکار به خون شهدا و آرمان های آن ها و همچنین رهبری هستیم .

عباسی گفت: من از امروز خودم را راوری خواهم دانست و تمام تلاشم را برای پیشرفت و آبادی راور خواهم کرد و با مهربانی توام با اقتدار میتوانیم کارها را پیش ببریم .

فرماندار راور گفت: یکی از اصلی ترین کارها در مدیریت جانشین پروری ست و همه باید در ابتدا کادری برای انجام فعالیت های منظم داشته باشند تا بتوانند گردش مسئولیت در استان و حتی استان های مجاور داشته باشیم و برای اینکار هماهنگی های لازم با مسئولین را خواهیم داشت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بامری
۲۳:۴۲ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
دکترعباسی مدیری به تمام معناست همه دوستش دارند کاش استاندارسیستان وبلوچستان میشد
آخرین اخبار