هتک حرمت به ساحت قرآن این بار در دانمارک!

یک سیاستمدار راست افراطی دانمارک امروز جمعه در مقابل مسجدی در دانمارک به ساحت مقدس قرآن کریم اهانت کرد.

راسموس پالودان، سیاستمدار راست افراطی دانمارک امروز جمعه در مقابل مسجدی در دانمارک یک جلد از قرآن کریم را آتش زد.

به گزارش خبرگزاری آنادلو، این هتک حرمت چند روز پس از آن اتفاق افتاد که پالودان، رهبر حزب راست افراطی دانمارکی استرم کورز، شنبه هفته گذشته یک نسخه از قرآن کریم را در بیرون سفارت ترکیه در استکهلم تحت حفاظت پلیس و با مجوز مقامات سوزانده بود.

این فرد امروز جمعه پس از اقامه نماز جمعه در منطقه‌ای در کپنهاگ در مقابل مسجد جامعه اسلامی این شهر بار دیگر به ساحت مقدس قرآن اهانت کرد.

این سیاستمدار افراطی درست در مقابل جایی که پلیس آن مکان را احاطه کرده بود دست به این اقدام زد. در جریان این اهانت سیاستمدار افراطی نمازگزاران به این اهانت واکنش نشان دادند، ولی با برخورد پلیس مواجه شدند. پس از اعتراض شدید مسلمانان در اطراف مسجد کپنهاگ، پالودان از منطقه متواری شد.

در روز‌های اخیر این برای دومین بار است که این فرد اقدام به اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم می‌کند. مسلمانان در سراسر جهان به این اقدام اهانت آمیز واکنش نشان داده و آن را به شدت محکوم کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
مرگ بر ضد اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
برید آمار فرزندان نامشروع متولد شده در اروپا رو در گوگل سرچ کنید ومطالعه کنید از آدم حرومزاده عجیب نیست چنین هتاکی به کتاب آسمانی، مگر مسلمانان کتاب انجیل یا تورات را آتش میزنند که یک مسیحی حرومزاده چنین کاری میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
یه مسلمون در دانمارک از خود گذشتگی کنه و این فرد پلید رو به درک بفرسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
بی شرمای پست فطرت به بهانه آزادی هر غلطی دلشون می خواد می کنن. حالا اگر یه خبر دربار هولوکاست گذاشته بشه یه عده بی شرم تر از این هتاک (راسموس پالودان) ترش می کنن انگار ننه باباشون صهیونیسته. به حدود دو میلیارد مسلمان توهین و حمله کردن فحاشی کردن و کشتار مردم مسلمان عیب نیست، اما شک به هولوکاست زشت جرم غیر انسانیه. لعنت خدا به ذات کثیفِ کافَر و مشرک و منافق.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
اروپاییان چون در تنگنا سرما و انرژی قرار گرفتند،یهودیان به دنبال روشن کردن آتش جنگ بین مسلمانان و اروپاییان هستند.
آخرین اخبار