اختراع دستگاه حفاظت، کنترل و مدیریت مصرف انرژی کولر گازی

دستگاه حفاظت، کنترل، نمایشگر و مدیریت مصرف انرژی کولر‌های گازی به همت محققان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان ثبت اختراع شد.

علی قادری چاشمی، رئیس هیئت مدیره یک شرکت فناور گفت: در اتاق‌های کنترل و سرور و یا اماکن حساس، برای حفاظت از مجموعه و کولر‌های گازی، خلاء‌هایی وجود دارند که به وسیله این دستگاه می‌توان آن‌ها را رفع کرد.

او ادامه داد: با استفاده از ماژول‌های اندازه‌گیری ولتاژ، جریان، دما و سنسور‌های ورودی کنترلی جهت حفاظت از سیستم می‌توانیم اطلاعات را پردازش و سطح حفاظتی مناسبی را برای سیستم ایجاد کنیم و با استفاده از ماژول‌های شبکه GSM و سیستم ارسالی فیزیکی آلارم و کارت‌های رله کنترلی نیز می‌توانیم نظارت و مدیریت کاملی بر روی مجموعه داشته باشیم. همچنین انرژی مصرفی را تا حد امکان کاهش داده و از انرژی‌های طبیعی بهره‌مند شویم و پایداری سیستم خود را افزایش دهیم.

رئیس هیئت مدیره این شرکت فناور اظهار داشت: این دستگاه مزایا و قابلیت‌های بسیاری دارد که استفاده از یک دستگاه برای ۴ کولر گازی به صورت همزمان، قابلیت اختصاصی سازی دستگاه برای اماکن مختلف، اندازه‌گیری کلیه پارامتر‌های ولتاژ و جریان، اندازه‌گیری دمای محیط داخلی و بیرونی، حفاظت پیشرفته از مصرف کننده و مدیریت بار و کاهش مصرف انرژی از جمله آن‌ها هستند.

قادری افزود: دستگاه حفاظت، کنترل، مانیتورینگ و مدیریت مصرف انرژی کولر گازی، نمونه داخلی و خارجی ندارد و تجاری سازی آن آغاز شده است و به صورت سفارشی تولید می‌شود.

آزمایشگر کولر گازی که بیشتر برای تعمیرگاه‌ها و واحدای تولید کننده قابل استفاده است از دیگر اختراعات قادری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار