۶۱ واحد صنعتی تحت تملک بانک‌های لرستان تعیین تکلیف می‌شوند

رئیس سازمان صمت لرستان گفت: ۶۱ واحد صنعتی تحت تملک بانک‌ها تا نیمه اول ۱۴۰۲ تعیین تکلیف خواهند شد.

بهمن جعفری  رئیس سازمان صمت لرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در حال حاضر ۶۱ واحد صنعتی تحت تملک بانک‌های استان قرار دارند.

او ادامه داد: در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هر جلسه ۲ الی ۳ واحد صنعتی را در دستور کار قرار می‌دهیم تا آن‌ها را تعیین تکلیف کنیم.

رئیس سازمان صمت لرستان گفت: تیمی متشکل از استانداری، سازمان صمت، ادراه کل بازرسی و شرکت شهرک‌ها تشکیل شده که به بررسی وضعیت واحد‌های تحت تملک بانک‌ها می‌پردازند.

جعفری با بیان اینکه شناخت کامل روی وضعیت واحد‌های مذکور دارم، افزود: تمام تلاشمان این است که این واحد‌ها را به چرخه تولید برگردانیم و در این راستا دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها، رئیس کل دادگستری و دادستان خرم‌آباد نیز نهایت همکاری را داشته‌اند.

او اضافه کرد: قطعاً این ۶۱ واحد صنعتی تحت تملک بانک‌ها تا نیمه اول ۱۴۰۲ تعیین تکلیف خواهند شد.

رئیس سازمان صمت لرستان در ادامه بیان کرد: مرکز پاسخگویی یکپارچه ۱۲۴ در کشور طراحی شده و صبح و عصر برای پاسخگویی به پیشنهادات، انتقادات و شکایات فعال است.

جعفری در خصوص پتروشیمی کوهدشت گفت: واحد صنعتی علاوه‌بر اینکه با کمبود آب مواجه است مشکل خوراک دارد.

او در خصوص وضعیت معادن استان و نظارت بر میزان استخراج آن‌ها، اظهار کرد: در حال پایش کامل معادن استان هستیم و قرار است سال آینده با استفاده از یک سیستم پهپادی نسبت به پایش معادن اقدام کنیم.

رئیس سازمان صمت لرستان تصریح کرد: این امر با همکاری سازمان نظام مهندسی معادن انجام خواهد شد و البته نسبت به خرید دستگاه پهپاد هم اقدام شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار