رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مطرح کرد:

ارزاق عمومی در فروشگاه‌های شهرداری مشهد با قیمت مصوب در اختیار شهروندان قرار گیرد

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تامین ارزاق عمومی مورد نیاز زائران و مجاوران در ایام نوروز اهمیت زیادی دارد و سازمان میادین شهرداری باید ارزاق عمومی را با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار دهد.

حسن موحدیان رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهرداری در کنار سایر دستگاه‌ها، تلاش خود را خواهد کرد تا مشکلی در خصوص ارزاق و نیازمندی‌های زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در ایام نوروز پیش نیاید.

او افزود: حمایت از حقوق مصرف کنندگان متاسفانه کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد از این رو شهرداری باید ملزم به رعایت این مسئله مهم از طریق عرضه اجناس با قیمت مصوب باشد، شهرداری مشهد در ایام نوروز ۱۴۰۲ ارزاق عمومی با قیمت مناسب را در ١٣ بازار عرضه و تامین می‌کند و ١١ مکان نیز برای عرضه نان پیش بینی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: برای اسکان زائران نیز دستگاه‌های مربوطه باید تمهیدات لازم را بیندیشند، چون در نوروز ۱۴۰۱ شهرداری را متولی اسکان زائران می‌دانستند در حالی که طبق قانون، شهرداری متولی اسکان زائران نیست.

موحدیان بیان کرد: مقوله اسکان زائر اهمیت زیادی دارد، اما متولی اسکان، دستگاه‌های دیگری هستند و در ایام نوروز شهرداری نیز در کنار آن‌ها خواهد بود.

او تصریح کرد: همه دستگاه‌ها باید بسیج شوند تا در ایام نوروز زائران و مسافران، سفر بدون مشکلی را در جوار بارگاه رضوی تجربه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.