سخنگوی دولت:

دخالت کشور‌های متخاصم محور اصلی التهاب در حوزه ارز است/ مسئولان دولت از مشکلات مردم باخبر هستند

علی بهادری جهرمی گفت:پس از آن که دشمن در پیشبرد طرحش در کف خیابان دچار ناکامی شد فشار را در حوزه اقتصادی به ویژه حوزه ارز تشدید کرد.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز (سه شنبه) در نشست خبری با اهالی رسانه ضمن تبریک ایام شعبانیه و تسلیت شهادت شهید آتش‌نشان دارابی گفت: در هفته گذشته سانحه سقوط بالگرد وزیر ورزش و همکارانشان را داشتیم که منجر به شهادت آقای احمدی به عنوان یکی از مدیران جهادی شد. وی از شهیدان حین خدمت محسوب می‌شود.

وی افزود: روز ۱۱ اسفند سومین سفر استانی رئیس جمهور به بوشهر انجام خواهد شد. برنامه‌ها، جلسات و افتتاح‌های بسیار خوبی برای آن برنامه‌ریزی شده و به نوعی ایرانی‌ترین فاز پارس جنوبی افتتاح خواهد شد که در کشور عزیزمان در فاز ۱۴ به بهره‌برداری می‌رسد و به موجب آن روزانه ۵۰ هزار مترمکعب گاز تولید خواهد شد.

دشمن تمرکز خود را بر اقتصاد گذاشته است 

سخنگوی دولت بیان کرد: از دیگر افتتاح‌های این سفر استانی افتتاح طرح‌های آب شیرین کن است. دو طرح با ظرفیت ۳۵ هزار متر مکعب و دیگری با ظرفیت بیش از ۶ هزار متر مکعب به افتتاح می‌رسد. طبق معمول سفر‌های استانی در این سفر بیش از ۲ هزار مسکن افتتاح خواهد شد و طرح‌های گردشگری بسیاری نیز در این سفر به افتتاح خواهد رسید. در هفته‌ای که گذشت آئین‌نامه حمایت از نخبگان ایرانی به تصویب رسید و به زودی ابلاغ خواهد شد و تسهیلاتی در زمینه مسکن و حمایت بیمه‌ای و سایر تسهیلات دیگر برای نخبگان عزیز پیش‌بینی شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه سفر‌های نوروزی قرار داریم رئیس‌جمهور دستور دادند همه استانداران و مدیران با هماهنگی صنایع دستی غرفه‌هایی را برای معرفی و ارائه محصولات گردشگری هر استان و تولیدات بانوان سرپرست خانوار ایجاد کنند تا موجب رونق بیشتر گردشگری و همچنین کمکی برای فروش صنایع دستی زنان سرپرست خانوار شود.

سخنگوی دولت در رابطه با راه اندازی مرکز مبادله ارز خاطرنشان کرد: بعد از اینکه دشمن ملت ایران در پیش برد طرح‌های خود در کف خیابان و اغتشاشات دچار ناکامی شد و مردم از هجمه همه جانبه دشمن استقبال نکردند، تمرکز را در حوزه اقتصادی و ارز گذاشت. در همین یک سال اخیر شاهد ثبات نسبی در بازار ارز بودیم و بعد از این تمرکز ناآرامی‌ها و فشار‌های اقتصادی، وضعیت بی ثباتی در بازار ارز که موقتی و کوتاه مدت خواهد بود اتفاق افتاد.

برخی التهابات ارزی از خارج هدایت می‌شود 

بهادری جهرمی گفت: نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی اقداماتی انجام دادند و برخی از دشمنان محور التهاب آفرینی بودند و دستگیر شدند. برخی از التهابات در خارج از کشور هدایت می‌شود و عوامل خارج نشین آن را هدایت می‌کنند و این قبیل مسائل قابلیت پیگیری حقوقی دارند.

وی اضافه کرد: در حوزه اقتصادی تأمین ارز در سامانه‌های مربوطه برای تأمین نیاز‌ها در حال انجام است. میزان تأمین ارز ما در سامانه‌های مختلف عموماً بیشتر از تقاضا‌ها است و با ثبات نسبی قیمت عرضه ارز در مقایسه با بازار‌های فله‌ای، قاچاقی و دلالی نشان می‌دهد نمی‌شود روی این قیمت‌ها خیلی حساب کرد.

سخنگوی دولت بیان کرد: با توجه به تجربه‌ای که مردم روی بازار‌های ملتهب دارند توصیه داریم که به التهابات مقطعی اعتماد نکنند و سرمایه گذاری نداشته باشند و در حوزه سرمایه گذاری به شرکت‌های خصوصی دارای طرح مراجعه داشته باشند.

بهادری جهرمی در رابطه با برنامه دولت برای کنترل بازار مسکن اظهار داشت: به موازات طرح دولت برای تعیین سقف اجاره بها که طرحی مسکن و مقطعی بود، تولید مسکن و جبران عقب ماندگی‌ها مورد توجه دولت است که در دولت قبل مورد توجه نبود. تمرکز دولت تأمین مسکن است و مالیات بر عابدی سرمایه نیز می‌تواند کمک کند تا قیمت مسکن کنترل شود تا به مرجعی برای سوداگری و سرمایه گذاری تبدیل نشود.

وی افزود: در تمامی سفر‌های پیش روی استانی افتتاح‌های طرح‌های ملی مسکن را هم داشتیم. در حوزه تأمین زمین هم ۲۴ هزار هکتار در شهرک‌ها معرفی شدند و برای ساماندهی مشاوران املاک نیز طرح‌هایی در حال تدوین و تصویب است.

خواهش ما این است که بحث اینترنت از بحث پلتفرم‌ها تفکیک شود

سخنگوی دولت در رابطه با نگاه دولت برای بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی خاطرنشان کرد: محوریت بحث در مورد اینترنت در حوزه اختیارات شورا عالی فضای مجازی است و ابلاغ رئیس جمهور به دبیر جدید اصلاح سیاست‌ها است. توجه ویژه به اقتصاد دیجیتال از مفادی است که در حکم رئیس جمهور آمده است. طی مکاتبه‌ای از وزیر ارتباطات درخواست شده برای حمایت از کسب و کار‌های اینترنتی در مورد محدودیت‌ها بازنگری شود.

بهادری جهرمی گفت: خواهش ما این است که بحث اینترنت از بحث پلتفرم‌ها تفکیک شود. آمار رشد شبکه ملی اطلاعات و رتبه بندی‌های جهانی کیفیت و سرعت اینترنت در ایران موجود و قابل دسترسی است. در خصوص پلتفرم‌های خاص مطابق هر کشوری، از حوزه هر گونه فعالیت مولد، مؤثر و قانون‌مند در چارچوب حقوق بین الملل استقبال می‌کنیم. ما طرفدار استاندارد‌های دوگانه نیستیم. استاندار‌های جهانی برای همه کشور‌های جهان باید یکسان باشد و دفاتر حقوقی فعال در کشور‌ها داشته باشند. در تلاش تأمین نیاز‌های داخلی به حد توان هستیم.

وی در رابطه با بالا رفتن روزانه قیمت دلار و برنامه دولت برای کنترل بازار اضافه کرد: واردات کالا از طریق سامانه‌های مورد نظر، من جمله سامانه نیمایی انجام و نرخ گذاری می‌شود. ارز همه واردات موجود در سامانه از این طریق تأمین شده و ما تراز تجاری مثبت داریم. قیمت گذاری بر اساس سایر قیمت‌ها قطعاً تخلف است. سازمان تعزیرات حکومتی، وزارت صمت و وزارت جهاد از روز گذشته با طرح جدیدی نظارت بر بازار دارند.

سخنگوی دولت بیان کرد: در بحث کالای قاچاق، باید با وارد کننده برخورد شود. کالای رسمی در حال تأمین است و قیمت گذاری باید بر اساس سامانه‌ها انجام شود. رسانه‌ها از تمرکز بر این حوزه باید حمایت کنند.

بهادری جهرمی در رابطه با آخرین وضعیت سلامتی وزیر ورزش اظهار داشت: باز هم به روح آقای احمدی درود می‌فرستم. الحمدلله وزیر ورزش و سایر عزیزان مصدوم حال عمومی خوبی دارند و وضعیتشان رو به بهبود است. برای سلامتی ایشان کمتر ملاقات صورت می‌گیرد و دستگاه‌های متصل به ایشان منفک شدند. دقایقی با تناوب قدم می‌زنند و شرایط جسمانی ایشان قدم به قدم رو به بهبود است و ان شاءالله طی روز‌های آتی از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش منتقل می‌شوند. به شایعات هم نباید توجه شود.

وی با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را برای مدیریت تامین و مصرف بنزین انجام می‌دهد، گفت: به هیچ‌وجه برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم.

نگاه دولت افزایش پلکانی حقوق به نفع کسانی است که حقوق پایین تری می گیرند

سخنگوی دولت در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران درباره پلکانی شدن حقوق و عیدی کارکنان دولت گفت:در لایحه بودجه سال گذشته و امسال نگاه دولت افزایش پلکانی حقوق به نفع کسانی است که حقوق پایین تری می گیرند و در جلسات دولت در این باره با بخش های گوناگون بحث های مفصلی در این باره انجام شده است.

وی گفت: از جنبه های مختلف اقتصادی عدالت و بهره وری در این باره در دولت در جلسات زیاد بحث شده و نگاه ما آن است که در افرادی که حقوق کمتری می گیرند درصد بیشتری حقوقشان افزایش پیدا کند.با افزایش حقوق با درصد مساوی ما به کسی که حقوق بیشتری می گیرد سود بیشتری می رسانیم و باز هم فاصله بین حقوق ها افزایش پیدا می کند . لذا نگاه ما آن است که این روش نا عاد لانه است.

وی گفت:‌این که سالانه به درصدی مشخص حقوق ها افزایش یابد نتیجه اش را دیده ایم و اگر این نتیجه مورد قبول حکمران ها و مردم کشور است همین روش را ادامه دهیم و اگر مورد قبول نیست باید تغییر روش دهیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ققنوس
۰۷:۴۹ ۱۱ اسفند ۱۴۰۱
دشمن یا دلال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
جدی ؟یعنی متوجه شدین مردم چه مشکلاتی دارند؟خب تعریف کن ببینیم !!!!!!مشکل مردم یقینا خود شماهایید.@
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
حسن روحانی برگرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
صد رحمت به روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
مسمومیت بچها کار دشمن ،اختلال در ارز کار دشمن ، اعتراضات کار دشمن ،ترور کار دشمن و... مسئولین عزیز استعفا بدین دیگه ،چون دشمن در هر حال کارشو میکنه به شما چه نیازی هست ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
با سلام درپرداخت حقوق به کارکنان شاغل وبازنشسته برابر عدالت اجتماعی وشفافیت مد نظر قرار گیرد ‌.
Iran (Islamic Republic of)
سوال از خبرنگار پیگیر جوان عزیز
۰۶:۴۰ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
رهبری 10سال قبل فرمودن جنگ آینده جنگ اقتصادی است نه نظامی مسؤلین سرمایه گذاری کنند و آماده باشن تولید را افزایش دهندو... حالا ترک فعل حضرات مسول این شد نباید محاکمه بشن آقایان این چه جور نظارتی است در کشور؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
حسن جان کجایی دقیقا کجایی؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
یه موشک ارزی یه پهباد ارزی یه بمب اتم ارزی بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
فکر نمیکنید که این شعارهای مسخره دیگه بسسسسسسه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
با گرون کردن دلار پول مردم رو بابت کسری بودجه می گیرین بعد دلار رو ارزون میکنین و دوباره دلارا رو جمع میکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
آقای جهرمی به جای توجیح پشت تریبون برو تو دفترت اشک بریز ودعا کن قطعا دشمن نابود میشه ووقتی حریفی برای شما نباشه قطعا شما شایسته ترین مدیران هستید۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۲۳:۴۷ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
مشخصه که دشمن ، دشمنی میکنه! شما چه انتظاری داشتید ؟! مهم اینجاست که مدیریت شما در چه سطحی بوده و چطور مشکلات رو حل میکنید ! با مصونیت قضایی دادن به هفت مسئول فروش اموال مازاد دولت؟! کجای چنین کارهایی با اسلام سازگاری داره ؟! یه نگاه به عملکرد خودتون بندازید ببینید دقیقا در چه سطحی مدیریت کردید !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا توصیه‌ای خطاب به⁧ رئیسی برای نفس کشیدن مملکت مطرح کرد.

محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا نوشت:

‌آقای ⁧رئیسی⁩ هروقت دستگاه ریموت کنترل دولت را از جماعت ⁧پایداریچی⁩ پس بگیرد،آدم حسابی‌ها دورش جمع می شوند و می توان امیدوار بود که هم خودش از اسارت درآید،هم مملکت نفس بکشد. ‌اما اگر شجاعت چنین کاری را نداشته باشد بوی الرحمان و عطر حلوای دولت همه جا را پر خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
چه ربطی به دشمن داره چرا دشمنا دارن مال مردم عادی رو ازبین میبرن وهی به پول وثروت شاهنشینان اضافه می‌کنند هی جیب مردمی رو و که نه طلا دارن نه دلار ونه خونهای کاخنشین ویلاها وماشینهای لاکچری ونه حتی پول ریالی روخالیتر می‌کنند وجیب آقاها وآقازادها رو پرتر می‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
بسیاری را میبینم که دارن میگن دیگه صبرم داره لبریز میشه خون جلو چشماش را داره میگیره داره از کوره در میره بعد نگی نگفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
بله یک وجه ان دشمن خارجی هست،ولی چند وجهی ان دلالی در تمام زمینه هاست از مایحتاج ملت گرفته تا لوازم لوکس و خودرو و .....،وقتی به راحتی درکشوری چنین دلال بازی و سفته بازی و رانت وجود داشته باشد پس همیشه ضربه خواهد خورد ،نیاز یک اقتصاد سالم در چنین شرایطی فقط فقط حذف رانت و دلالی و سفته بازی هاست ،هر روز یک دلال و یک جنس ،با چنین روشی موفقیت بی نهایت دشوار هست،پس به جای اینکه همه چیز رو به گردن دشمن خارجی بیندازیم بهتر است اول از دشمن داخلی شروع کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
افزایش قیمت ارز چنان کمر اقشار مختلف مردم دنیا را خورد خواهد کرد که مثل کار اجباری در اردوگاههای استالین میشود هر چی کار کنی و حقوق بگیری به خرید اجناس و کالاها راباقیمت اجنبی بخری و اگر پس انداز داشته باشی در بانکها در اثر تورم بذاری بروی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
حداقل ازچرچیل یادبگیرید. خدابیامرزگفت من برای پیشرفت کشورم لازم باشددست دوستی میدهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
این حرفو واسه افرادی مثل تو زد ، حتی اگه خودش اعتقادی بهش نداشته ،چون اصولا بازی با کلمات یکی از فنون بازی با مردمه . سیاست کثیف یعنی همین .
مشکل اصلی در کشور ما عدم مدیریت صحیحه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
بیا پایین سرمون درد گرفت اصلا شماها خوبید مملکت رو درس کنید
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۲۲:۳۳ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
برادر گرامی
کشورهای متخاصم چه زمانی خصومت و مداخله نکردند ؟؟!!!چه زمانی توطئه نکردند ؟؟!!!
این مشکل ارز و سکه و خودرو و متعاقبا افزایش تمام قیمت‌ها، ناشی از منش دلالی است که متاسفانه وزارت اقتصاد و صمت در کشور شروع کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۱ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
خب خدا را شکر واژه دشمن تبدیل شد به کشورهای متخاصم، حالا حالا زمان میبره تا مردم به واژه کشورهای متخاصم حساسیت نشان دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
حالا هی دشمن دشمن کنید .پس شما چکاره اید؟؟مگه مسول نیستید اگه نمیتونید اوضاع رو کنترل کنید برید کنار یا بزارید دشمن کشور رو اداره کنه .هی خودتون رو از مشکلات مبرا کنید بندازید گردن دشمن .مردم هم لین وسط معطل و زندگی‌ها بر باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
مانور نظامی ، تهدید اسرائیل ، حوادث مدرسه دختران ، دلار ، افزایش قیمت خودرو ، طلا ، ونامیدی کامل ملت از بهبود شرایط تادو سال نشان از حوادث تلخ دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
افزایش نرخ ارز کاملا برنامه ریزی شده است و فقط با برخورد جدی از طرف دستگاههای اطاعاتی و امنیتی حل میشود و پس از دستگیری اشد مجازات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
برادر کارد دسته خودشو نمیبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
خب حالا که فهمیدید کار دشمن بوده. لطفا بیارید به همون دلار ۳۰ تومنی!!! وگرنه پس دیگه نگید دشمن هیچ غلطی نمیتونه بکنه!!! دیگه نگید ما خیلی قوی هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
اینا از رو نمیرن که،صبح تاشب فقط میگن مرگ برآمریکا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
مرگ برآمریکا
تاخون در رگ ماست آمریکا دشمن ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
نخیر شما کسری بودجه خودتون رو اینجوری با بالا بردن ارز درست کردید بست کنید این همه دورغ گفتن یه بار شد راست بگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
زمان روحانی همه چی بخاطر بی کفایتی اون و الان همش تقصیر دشمن.
نقش رئیسی الان چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
جهش معنادار قیمت ETS گمرک و درج قیمت 39992 تومانی یورو که 30 درصد بالتر از دلار 28500 تومانی دلار در بانک مرکزی نشان از گرانی کالاهای اساسی در آینده نزدیک میده
دلار 28500
یورو 30022
گمرک 399920
30 درصد بالاتر از نرخ ETS
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
مسولان فقط از مشکلات مردم باخبرند.ولی مسول نیستند بلکه نظارگرند.تا دریافت حقوق نجومی بعدی .علی برکت الله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
خیلی آفرین که با خبرید.
France
ناشناس
۲۰:۵۴ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
عجب دشمن لجبازی داریم مسئولان ما همه گل و بلبل اند خدا روی این دشمنان رو سیاه کنه که جلوی سفیدی روی مسئولان خدوم این مملکت رو گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
خوب حالا که همه چی رو میدانید وعوامل گرونی را شناسایی و دستگیر کردید پس چرا ارز و طلا ازران نشد و دلار در صرافیها حدود ۵۴ هزار تومان تصویب شد!؟؟،نکنه کار خودتون بوده !؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
بی لیاقتی تا کی چقدر میخواهید مشکلات رو گردن این اون بندازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
سیمان آبیک ۱۰ هزارتومان کارخونش گرون کرده کاردشمنه چرت نگید.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
زمان رئیسی غیر از گرونی اجناس ، اینترنت هم کلا نابود شده اکثر برنامه نویسها دارن مهاجرت میکنند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۲۴ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
امروزرفتم گدایی خودمم باورم نمبشه رفتم گدایی اما رفتم چ کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
چرا همیشه ندانم کاری و بی مسئولیتی و بی عرضگی خودتان را به کشورهای متخاصم نسبت می دهید .اگر مدرکی دارید رو کنید و جلو کارشان را بگیرید و ملت را آگاه کنید . قشنگ معلوم است که گفتن این جملات را بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
خود دولت بانک مرکزی صرافی دولتی دلار پنجاه پنج هزار. می فروشند آقایان مسول درو غ چرا این کرسی بودجه تورم گرانی ناحق ظلم به نود درصد جامعه کار دولت مسولین است این بازارها کار داخل است بس است کنید فقر فساد سوداگری راند خواری بیداد می کند در بازارها چه خبر بس کنید حق ملت با این همه منابع این نیست دولت قبل صد رحمت شعار ریسی این بود آیا این مسولین نباید پاسخکو‌ این وضع باشد چرا دولت نمی رود تا کجا باید این وضع سوی مدیرت برود بس کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
بعد هی شعار بدین آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه
Iran (Islamic Republic of)
موسی
۲۰:۰۶ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
مشکل اصلی اونجاست که دلار پول همان کشوری است که تمام تکنولوژی های مادر را در اختیار دارد و ما هم چهل و چند سال است که مرگ نثارش می کنیم و لابد توقع نباید داشته باشیم که شیرهای دلار را باز و کیسه کیسه دلار به سمت ما سرازیر کند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۰۵ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
دشمن که قرارنیست دست از دشمنی و توطئه برداره. دولت هم که نمیتونه مانع توطئه بشه و فقط میگه فلان مشکل کاردشمنه. پس مونده فقط مردم خودشون یه خاکی برسرکنن
Iran (Islamic Republic of)
شهروند ایرانی
۱۹:۵۹ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
وقتی به قول مسئولین؛ ایران قوی ومقتدره و تحریم ها هیچ تاثیری نداره پس این وضعیت چیه؟ دوره روحانی می گفتید مشکل مدیریت است .مرد باشید دسته جمعی استعفا بدین
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۴۹ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
آمریکا که هیچ غلطی نمی تونست بکنه
Iran (Islamic Republic of)
استاد باشارماز
۱۹:۴۶ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
چاره اش فقط ممنوعیت خرید و فروش ارز است. مثل کشور ژاپن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
اجیل کیلو 800تومن علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
مردم خودشونم با خبر هستن وقتی کاری نمیکنین چی توشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
بهترین راه برخورد با این نوسانات ارز ، تصویب قانون ممنوعیت خرید و فروش ارز هست و همچنین نظارت بر صادرکنندگانی که ارز گرفته شده رو برنمی‌گردانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
مجلس باید هرچه سریعتر قانون مالیات بر عایدی سرمایه را تصویب کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
این طور که معلومه دشمن داره کشور رو اداره میکنه!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۲۳:۲۵ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
کاش میشد بادشمنا رفاقت میکردیم بلکه اوضاع مردم ایران خوب میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
این همه کشور تو دنیا است اقتصادشان به بادی بند نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
آنها به اندازه یک دهم ما دشمن ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
وقتی سه ساله خروک پول از بورس داریم این یعنی سرمایه گذاری در بازارهای موازی نتیجه اهمیت ندادن به بورس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
اگر باخبر هستند ۱. مبلغ حقوق ۲. مبلغ وام ۳. رفاهی ۴. شغل
در مورد این ۴ مورد و گرانی ماشين و خانه توضیحاتی ارائه دهید که مثلا متقاضی کيا سورنتو چگونه با ۵ میلیون تومان سفارش دهد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
اتفاقا دولت سیزدهم هم مثل دولتهای قبل
اشتغال بدون کار برای مردم تهران درست کرده
صبح گاه ه برو دلار دولتی بخر ،بیاد بیرون بفروش ده میایون سود کن
فردا همسر ببرر
پس فرداو فردا ها فرزندان
اقوام درجه یک
اقوام درچه دو میبرن
دوست
فامیل
اشنا
بعد مشتری های فقیر استخدام یک روزه
استخدام رو استخدام چه میکننند این دولتها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
دلالی و دلال بازی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
خودکفایی یعنی عدم وابستگی به خارج که ارزها در افزایش قیمتها اثری ندارند بلکه پول ملی باارزش تر هم میشود دولت به ملت توضیح دهد چرا این همه درآمدهای کشاورزی و معدنی استقلال اقتصادی نرسید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
جوک میگی آخه وقتی دادوستدی انجام نشه دولت درآمدی نداره مجبور پول چاپ کنه اتفاقا این‌ بدبختی های که الان هست بخاطر همینه که حضرات در همه چی میخوان خودکفا باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
سلام درمورد پرداخت حقوق برابر عدالت اجتماعی و شفافیت و پلکانی فاصله پرداختی ها کمتر میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
به نظر من از سوءمدیریت داخلی است وهیچ ربطی به خارج از کشور ندارد اگر هم به فرض محال آنطور که آقای جهرمی می گه کشورهای خارجی اینقدر قدرت دارند که قیمت مرغ وگوشت وارز وغیره زیر سر آنهاست بازهم وای بر بی مدیریتی مدیران نالایق ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
آینده این دولت دو روشن میبینم و خوش بین هستم
انشاالله همه چیز درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
بله الان ۴۴ ساله فقط با امید به آینده زندگی میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
باش تا صبح دولتت بدمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
درسته چون بدون توجه به جنایتهای دشمنان، پر تلاش وبا توکل به خداوند به پیش می رود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
به کوری چشم غرب گداها همه چیز درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
خیالاتی
Iran (Islamic Republic of)
تویوتایی که پراید شد!
۲۲:۳۵ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
حتما زیاد به خورشید نگاه میکنی که روشن میبینی!
Iran (Islamic Republic of)
یک ایران دوست
۱۷:۱۲ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
کشور نیازمند قوانین مترقیانه در باب مالیاتهای بالا و برخورد سخت با دلال و دلال بازی است .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۰۹ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
از دولت محترم درخواست دارم با تهیه برنامه مستند و یا گزارش خبرنگاران در شهرهای مختلف اروپا و ترکیه در باره حقوق و و ساعت کاری و نحوه کار کرد در محل کار ، قیمت هزینه های پرداختی طی ماه نسبت به حقوق و سهم دریافت مالیات از درآمدهای مختلف آنها و قوانین راهنمایی و راننده کی و مبلغ جرایم متعلقه و نحوه کارهای دلالی در آنجا گزارش تهیه و در ساعات پر بیننده در چند بار تکرار پخش کنند ، تا ملت شریف ایران قدر زندگی در این کشور عزیز را بیشتر بدانند.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۳۴ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
من موافق هستم حقوق یک معلم که در آمریکا حدود هفتاد میلیون درآمد داره یک استاد دانشگاه که در آمریکا حدود سیصد میلیون در ماه درآمد یک کارگر که حدود چهل میلیون درآمد داره را با درآمد ایران مقایسه کنید بله آنجا بنزین حدود یک دلار یعنی شصت هزار هست اما خودرو هایی با مصرف سه لیتر در صد کیلومتر دارند که ما این ها هم مثل حقوق در رویا می بینیم اتفاقا اگه مستندی چنین جامع بود من یکی از ببیننده های آن هستم
Iran (Islamic Republic of)
Amin
۲۰:۰۸ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
دولت فعلا خودش گم کرده تا بخواد مستند آماده کنه به نظرم خودت به مستند از زندگیت تهیه کن برای مردم پخش کن
-
خداترس
۱۵:۳۱ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
مقابله کنید راه چاره پیدا کنید شما مسئول هستید و این را پذیرفته اید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
خداوندا دشمنان مارا نابود مگردان چون مسئولین ما بیچاره میشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
جواد کیانی
۲۰:۱۸ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
خداوندا ابلهانی مثل شما را از ما دور کنه که کاری جز تکان دادن انگشت روی موبایل بلد نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۳ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
مرگ برغربگدا و وطن فروش ومنافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
یعنی باسوادتر و توانا تر از شما برای اداره این مملکت نداشتیم؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
لابد تو باسوادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
آهای اون کسی ک توی اتاق سانسور باشگاه خبرنگاران نشستی و از همین بیت المال ملت و حق ملت بدبخت ارتزاق میکنی ,از خدا بترس و ایقد بی عرضگی دولتی ها رو ماله نکش
ما اینجا نظر ندیم و بریم سعودی اینترنشنال نظر بدیم ؟!؟!؟!
پس اگه وجدان داری لااقل تمام نظرات ملت رو نمایش بده شاید شاید ب گوش دولتمردان کارنابلد و مال اندوز رسید
خدا#قیامت#نفرین 85میلیون ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
من چند نظر گذاشتم در مورد افزایش حقوق پلکانی یا ظلم مضاعف با کارمندان حداقل بگیر که این طرح ماکیاولی نه تنها سودی بحال کارمند حداقل بگیر نداد بلکه به ضرر آنهاست و الکی هم منت رو سرشون می دارند
که متاسفانه تا کنون هیچ کدومشون را منتشر نکردند ؟؟؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
اقتصاد تابع سیاست است و اقتصاد بیمار محصول سیاست بیمار است، سیاست بیمار در عرصه داخلی و خارجی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
دولت گند زده و بس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
غربگداهای آشوبگر گند زدن
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۲۲:۳۷ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
وزارت اقتصاد
وزارت صمت
این دو مرکز ، مسئول ۷۰ درصد مشکلات ایجاد شده کشور است.
مجلس هم نظاره گر است !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
غلط کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
اول معلوم نیست اون غرب گداست یا بهترین نخبه این ولی معلوم شما بیسواد مطلق و اختلاسگر رانتخوار هستی چون کسانی از وضع نامطلوب و افتضاح دفاع می کنند که سودشان توی اون افتضاح است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
این همه موشک رو برای کی ساختید خوب بزنید این کشورهای متخاصم رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
درکشوری که ۴ نفروطن فروش بتوانند اخلال ایجادکنندباید فاتحه همه چیز را بخوانیم هنوز قضیه سلطان سکه وجمشید بسم ا... را فراموش نکردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
شرم کنید دروغ را قطع کنید نفرین خدا برشما ها که زندگی مردم را برای حکمرانی خودتان به جهنم تبدیل کردید
Iran (Islamic Republic of)
Hosein
۱۴:۵۴ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
به قول معروف ،امریکا هیچ غلتی نمیتونه بکنه..والا کی به کیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
اگر از مشکلات بی خبر بودید بهتر بود! آلان که باخبر هستید برای بچه های من سرپناه و آینده میشه؟ حرف مفت زدن کاری نداره عمو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
انس طلا امده پایین اما طلا در بازار گرانتر شده لعنت به دژمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
پس شما همین دو سال پیش تو انتخابات میگفتید مشکلات داخلی است و ربطی به تحریم ها و... ندارد !!؟
بیچاره حسن روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
دوستان همون زمان هم میفهمیدن تحریم عامل همه ی گرانی هاست و فقط میخواستن دشمنی خودشون رو ب حسن روحانی ثابت کنند,الان هم خودشون عین خر تو گل و لای تحریم گیر کردن و حتی عرضه ی پاسخگویی هم ندارن!بیچاره حسن روحانی
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۲۲:۳۸ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
جناب حسن آقای روحانی
ما را حلال کن. پشت سرت خیلی بد گفتیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
بیچاره ؟! نمیدونم چرا ذهنت بیت دو نفر گیر کرده !!! اونم بدجور خرابکاری کرد ، صد البته با این رئیس جمهور و عملکردش هم بسیار مشکل دارم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۴ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
تمام این آتش ها از گور همان حسن فریدون و یارانش در آمده و ادامه دارد
خدا نیامرزد که ملت را به سختی می اندازند ان شالله تو همین دنیا سزای اعمالشان را دریافت کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
فقط حرف و توجیه و خلق واژه های جدید برای رفع مسئولیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
عجب ، چرا گردن خدا ننداخت؛ باز جای شکر داره گردن خلق اله انداخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
خدا از مسعولین بی عرضه و بی مسیولیت نگذره ک دین و ایمان از سر مردم پروندن
حیف این کشور و مردم و منابع سرشارش که مسئول خوب نداره

کاش حداقل خود مردم به همدیگه رحم کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
باخبر بودن چه فایده وقتی خودتون باعث و بانیش هستید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
هرچی پیاز فروشه شده مسئول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
مسئولین کشور حقوق خالص شون چقدره ؟ از چند شغل حقوق میگیرن ؟
مشکل خرید گوشت دارن یا دارو نمی تونند بخرند یا بهترین پزشک های کشور هر وقت بخوان در خدمت شون حاضر نمیشن؟
فرزند شون بیکار است؟
کدوم مشکل را دارن ؟ کدوم مشکل مردم را می تونند درک کنند اونایی که نمی تونند را کاری نداریم اونی که می تونند را بگو اقای سخنگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
وقتی تو روز تعطیل سه هزار تومن بالا میره خب معلومه که فتنه هست نیازی به تحلیل و... نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
تا حالا یدونه چارت تحلیلی توی عمرت دیدی؟ همه قیمت ها همیشه روی قیمت پایانی قبل از تعطیلات باز میشه؟ اون آدمی که این حرف رو زده سواد نداشته شما چرا تکرار میکنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
تو بزرگترین فیلسوف قرن بیستمی نشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
صورت مسئله را بازم پاک کردید طبق معمول و روال دولت مشکلات مردم ناشی از دشمن فرضی است و مسئولین هیچ کوتاهی نکردن!!!!!!!!!!!!!!!!
خجالت هم نمیکشن تو روز روشن به مردم دروغ میگن نه وجدان دارن نه انصاف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
شما هم ناظران و تماشگران خوبی هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
فقط پول مشترک با کشورهای همسایه راه درست بیرون آمدن از این شرایط اقتصادی است. این پول ملی فقط به سود کشورهای همسایه ما است که بصورت رایگان محصولات ما را از طرق قاچاق یا بوسیله غیر قاچاق دریافت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
باخبربودن شما دولتیان ازوضعیت فاجعه بار وضعیت معیشت مردم چه سودی بحال مردم دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
چیزی جدیدی نیست مسولین طوری بیان می کنند که انگار برای اولین بار پیش اومده تو این 44 سال بوده متاسفانه دولت ها نتونستن خوب این جریان اداره کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
والاکل دنیا خبردارن خداروشکربالخره مسیولین ماهم خبردار شدند اینم خودش نعمتیه!!!@
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
آقای علی بهادری سخنگوی محترم دولت ریسی کار دولت خبردار بودن از مشکلات مردم نیست کار دولت حل مشکلات مردم است وظیفه دولت جلوگیری از بروز مشکلات برای مردم است خبردار بودن دولت هیچ دردی از مردم دوا نمی کند وظیفه دولت حل مشکلات مردم است دولت ریسی با سوء‌مدیریت مشکلات مردم چندین برابر افزایش داده است دولت ریسی با سوء‌مدیریت وزیر اقتصاد و ریس بانک نرکزی و تیم اقتصادی ناکارآمد ش باعث افزایش ترخ ارز و دلارشده است دولت ریسی لز وقتی روی کارآمده ب۶انه سوء‌مدیریتش را دوات قبل دانسته و بعداز اغتشاشات بهانه جدید برای سوء‌مدیریت دولت ریسی شده دشمنان تازه اگر علت گرانی ارز دشمنان باشند که بدتر است چون دولت آنقدر ضعیف و ناکارآمد است که دشمنان نرخ ارز را برایش تعیین میکنند در هر صورت دولت ریسی ناکارآمد و ناتوان است و نمی تواند مشکلات معیشتی مردم را حل کند ووزیر اقتصاد وریس بانک‌مرکزی و وزیر صمت ناکارآمدش باید برکنار شوند چرا باید دوات آنقدر ناتوان وضعیف باشد که دشمن نرخ ارزش را تعیین کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
پس شما چکاره اید؟
Germany
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
باخبر بودن دولت از اوضاع مردم چه فایده ای داره خودشون این وضعیت رو ایجاد کردن نباید باخبر باشن این دیگه چه حرف مسخره ای که این اقای سخنگو میزنه اونها خودشون این وضعیت رو ایجاد کردن واگر خبر ندارن که دیگه به شعورشون باید شک کرد اما ایا کاری کردن نه فقط به فکر دست درجیب مردم کردن هستن اگر دشمن اینکارو کرده چرا قبل ۲۲ بهمن نکرد منتظر بود شما راهپیمای کنید بعد شروع کنه نه اینم کار شماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
دانشجویان دانشگاه امام صادق حریف قدرت‌های جهانی خواهند شد یا خیر این همه بدبختی عقیده های مبهم و ناشناخته حضرات بازار فقط ایران را بشدت آشفته کرده دینار ودرهم در کشور امارات از 40 سال تا بحال کوچک ترین تغییر ی نکرده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
لااقل می گذاشتین ۴ سال بگذرد ۳۰ هزار تومان دلار تحویلی گرانتر می کردی هنوز ۲ سال نشده فقط فرافکنی و دشمن تراشی جهت اطلاع روز های تعطیل ما دنیا تعطیل نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
هیچ کشوری بخصوص همسایه ها ایران، ایران قوی و نمیخوان پس لطفا برای داخل ایران برنامه ریزی کنین و چشم امید ب دیگر کشورا نداشته باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
هیچ کشوری بخصوص همسایه ها ایران، ایران قوی و نمیخوان پس لطفا برای داخل ایران برنامه ریزی کنین و چشم امید ب دیگر کشورا نداشته باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
هیچ کشوری بخصوص همسایه ها ایران، ایران قوی و نمیخوان پس لطفا برای داخل ایران برنامه ریزی کنین و چشم امید ب دیگر کشورا نداشته باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
مسؤلان چطوری باخبرن ک موافق اضافه شدن20درصد ب حقوق همه کارکنان هستن!!!!؟؟؟ یکی که۵۰میلیون حقوقشه چرا باید ۲۰درصد اضافه بشه..
چرا باید پولدارا راحت تو خونه های لوکس باشن ولی مالیات ندن..مسؤلان خوابن
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۲:۵۹ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
مردم هم از بی خیالی دولت و مجلس و مسئولین اگاه و با خبر هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
شما چه کار کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
اگه اونا قدرتشون انقدر بالاست که میتونن رو زندگی مردم تاثیر بذارن و شمام عاجزن پس دلیل مسئولیت و بودن امثال شما چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
سلام ،

در اخبار دیدم که دلال برای خبر دادن به هم
درباره دلار فردایی ،
می نوشتتد : دلار سبزه ،

دلار سبز نام حالت دلار نیست ،

دلال خارجی و بیسواد است فقط رنگ می شناسد ،
واسطه هایش هم خارجی مقیم ایران هستند ،

پیشنهاد :
تنها یک راه برای او وجود دارد ،
در ازای یک اسکناس اصل وارداتی سرویس خدمت به
طرفداران ارائه کند ،

به سراغ بچه های کار بروید
با احتیاط چون فعلا این آخرین حلقه من است ،
نگسلد !

پیمان اشراقی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
کتابی نظر نده کم چرت و پرت بگو وقتی هیچی حالیت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
اگه کلمه دخالت کشورهای متخاصم نبود، چه جوابی برای احمال کاری هاتون داشتید.
اگه دلار 1000000000000000000 میلیون بشه 100% تفصیر گردن کشورهای متخاصن هست
اگه مجلس شفاف نیست
اگه مالیات بر خانه های لوکس تصویب نمیشه
کشورهای متخاصن مشکل ایجاد کردن




اصلا کشورهای متخاصن دارن کشور رو مدیریت میکنند، دولت و مجلس هیچ کاره هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
چرا تو سوریه و عراق و افغانستان که جنگ داخلی و خارجی دارن تورم نیست ؟؟؟ برو بهانه در نیار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
دشمن کارش دشمنی کردنه، دولت انقلابی وظیفش اینه که نزاره قیمتا جهش پیدا کنه..پس شماها چی کاره هستین
۱۲
آخرین اخبار