بارش های رگباری در خراسان رضوی ادامه داد

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش های رگباری که از اواخر هفته گذشته آغاز شده بود، همچنان در نقاط مختلف این استان ادامه دارد.

یحیی قائمی پور کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با ورود امواج ضعیف تراز میانی جو به خراسان رضوی، بارش ها در استان به ویژه در نواحی شمالی آغاز شد که به تناوب این بارش ها در مناطق دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

او افزود: بنا بر تحلیل نقشه های هواشناسی، افزایش ابرناکی و بارش‌های رگباری در مناطق مختلف استان طی روزهای پایانی سال پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین پیش بینی می شود تا روز دوشنبه این هفته، بارش‌های رگباری در برخی نقاط همراه با رعد و برق در خراسان رضوی ادامه یابد.

قائمی پور بیان کرد: در این مدت وزش باد و کاهش نسبی دما در نواحی مختلف خراسان رضوی بویژه مناطق شرقی استان دور از انتظار نخواهد بود.

او تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته قوچان و تایباد به ترتیب با ۲ و ۳۰ درجه سلسیوس سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و بنا بر مدل های هواشناسی کلانشهر مشهد امروز نیز در گرم ترین ساعات به ۲۲ درجه سلسیوس خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار