ضربه مرگبار علی کریمی و احسان کرمی به اپوزیسیون/ چند نفر در ایران طرفدار شاه هستند؟

کارزار وکالت ضربه بزرگی به بقایای خاندان پهلوی بود؛ این کارزار نشان داد که نه شاه مخلوع در ایران کوچکترین اهمیتی برای اکثریت مردم دارد و نه صفحات میلیونی سلبریتی‌ها واقعی هستند.

روز ۲۶ دی (سالروز فرار شاه از ایران) بود که مصاحبه پسرِ شاه مخلوع با شبکه منوتو پخش شد. سلبریتی احسان کرمی پس از این مصاحبه یک طوماری اینترنتی تحت عنوان «شاهزاده رضا پهلوی نماینده من است» راه اندازی کرد. این موضوع در میان اپوزیسیون به کارزار «من وکالت می‌دهم» شهره شد.

متن وکالت به رضا پهلوی در دی ماه ۱۴۰۱ بدین شرح بود: «با توجه به انقلابی (!) که در جریان است و با توجه به اینکه شاهزاده رضا پهلوی از مردم ایران خواست برای رهبری این جنبش به وی وکالت دهند، این طومار کمک می‌کند تا مردم ایران نظر خود را اعلام کنند.» تمام سلبریتی‌های فراری از ایران با صفحات ظاهراً میلیونی اینستاگرام‌های خود نیز به تبلیغات‌چی پهلوی تبدیل شدند. نتیجه فوق العاده جالب بود.

چند نفر در ایران طرفدار پهلوی هستند؟

جمعیت ایران قریب به ۸۵ میلیون نفر است. به نقل از پایگاه آماری استاتیستا (Statista)، ۵۸ میلیون کاربر گوشی هوشمند نیز در ایران وجود دارد. [۱]مجموع ایرانیانی که از اول بهمن ۱۴۰۱ تاکنون به پهلوی رای دادند، هنوز به ۵۰۰ هزار نفر نرسیده است. تنها ۴۵۸ هزار نفر از ایرانیان طرفدار اپوزیسیون خودخوانده هستند.

ضربه مرگبار علی کریمی و احسان کرمی به اپوزیسیون/ چند نفر در ایران طرفدار شاه هستند؟

آرای باطله از پهلوی پر طرفدارتر است!

امضای الکترونیکی ساده‌ترین روش رای دادن به یک فرد یا موضوع است. تنها وسیله انجام آن نیز یک گوشی همراه است و نیازی به صف ایستادن و وقت گذاشتن ندارد.

نمونه انجام شده آن نیز پویش دانش آموزان برای تعطیلی مدارس بود. تعدادی از دانش آموزان کشورمان در سایت کارزار، دو پویش در تاریخ‌های مرداد ۱۳۹۹ و آذر ۱۳۹۹ راه انداختند. برای پویش اول ۸۰۰ هزار و برای دومی ۵۰۰ هزار امضاء جمع آوری شد.

ضربه مرگبار علی کریمی و احسان کرمی به اپوزیسیون/ چند نفر در ایران طرفدار شاه هستند؟

تعداد امضاء دانش آموزان در پویش تعطیلی مدارس

تعداد امضاء دانش آموزان در پویش تعطیلی مدارس از طرفداران پهلوی و اپوزیسیون خودخوانده در ایران بیشتر بود. این درحالی است که برای پویش دانش آموزان هیچ تبلیغات رسمی انجام نشد.

آمار آرای باطله و سفید آخرین انتخابات در ایران ۳.۷ میلیون رای بود. یعنی پهلوی یک-هشتم آرای باطله انتخابات ۱۴۰۰ هم در ایران طرفدار ندارد.

کاربران فضای مجازی نیز در ابتدای شروع پر سر و صدای کارزار وکالت در بهمن ماه، قیاس طنزآمیزی از تعداد آرای حاضران در فینال برنامه عصر جدید شبکه سوم با آرای پهلوی انجام دادند.

ضربه مرگبار علی کریمی و احسان کرمی به اپوزیسیون/ چند نفر در ایران طرفدار شاه هستند؟

میلیون‌ها دنبال کننده خیالی سلبریتی‌ها

سلبریتی‌های فراری و خواننده‌های لس آنجلسی برای تبلیغ وکالت به پهلوی، به صف شدند تا بلکم پسر پهلوی دیده شود. شبکه سلطنت طلب منوتو نیز به صورت تمام وقت، اخبار مربوط به ماجرای وکالت را پوشش می‌دهد و تک تک توئیت‌ها و اینستاپست‌ها و کلیپ‌های ارسالی از داخل ایران با مضمون طرفداری از وکالت پهلوی را منتشر می‌کند.

ضربه مرگبار علی کریمی و احسان کرمی به اپوزیسیون/ چند نفر در ایران طرفدار شاه هستند؟

تعدادی از استوری و توئیت سلبریتی‌های فراری در حمایت از وکالت پسر محمدرضا پهلوی

به این ارقام دقت کنید: ظاهراً صفحه اینستاگرامی مهناز افشار ۱۷.۶ میلیون، علی کریمی ۱۴.۸ میلیون، ساسی ۷.۸ میلیون، فرخ نژاد ۳.۳ میلیون، احسان کرمی ۱.۳ میلیون و ... دنبال کننده دارد. نتیجه تبلیغ گسترده سلبریتی و شاخ‌های مجازی، به افتضاح تاریخی برای خاندان پهلوی بدل شد.

امّا اعداد فالوور‌ها چقدر واقعی هستند؟ برای پاسخ از آمار کمک می‌گیریم. «مهمانخانه ماه نو» به عنوان آخرین فیلم مهناز افشار با بیش از ۱۱ میلیون فالوور فقط ۱۱ هزار نفر تماشاچی داشته است!

برای نمونه بعدی، تعداد مخاطب کل سینمای ایران را در نظر می‌گیریم که در انحصار تعدادی بازیگر با صفحات اینستاگرامی ظاهراً میلیونی است. مخاطب تمام فیلم‌های سینمایی (غیر از تعدادی کمدی) از چند هزار نفر تجاوز نمی‌کند.

فیلم قهرمان ساخته اصغر فرهادی پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی و سومین فیلم پرفروش سال ۱۴۰۰ بود. این فیلم فقط ۴۸۶ هزار نفر مخاطب داشت. [۲]علفزار پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی و پنجمین فیلم پرفروش سال ۱۴۰۱ نیز فقط ۶۵۰ هزار نفر مخاطب داشت. این اعداد یعنی ۱ درصد مردم ایران هم به سینما نمی‌روند!

علی کریمی از لیدر‌های اپوزیسیون خودخوانده نیز ۱۴ میلیون دنبال کننده دارد. موازی با این موضوع، نهایت بدنه مردمی آشوب‌های پاییز ۱۴۰۱ در کل کشور به ۲۰۰ هزار نفر هم نرسید. سوال اینجاست: این ۱۴ میلیون نفر فالوور اینستاگرامی کجا هستند؟ اصلاً وجود خارجی دارند؟

پایان سیرک براندازی آمریکانشین‌ها

مدیر شبکه منوتو در توئیتی پیرامون انقلاب بازی اپوزیسیون خودخوانده نوشت: «سیرک زودتر از آنچه انتظار می‌رفت به بن بست رسید و چیزی به تعطیلیش نمانده.»

از نشانه‌های پایان سیرک براندازی نیز این بود که نازنین بنیادی به عنوان یکی از اعضای شش نفره گروه «منشور مهسا» به طور کلی صفحه خود در توئیتر را بست و رفت! ائتلاف شش نفره منشور مهسا روز ۱۹ اسفند با حضور پهلوی، اسماعیلیون، مصی علینژاد، بنیادی، عبادی و یک تروریست تجزیه طلب به نام مهتدی تشکیل شد

خروج بعدی متعلق به شخص رضا پهلوی بود. این فرد نیز به دلیل عدم اعتنای سایرین اعضا به پیشنهادهایش، تلویحاً خروج خود از گروه منشور را با انتشار این متن که «من خودم را فقط به حمایت و همکاری با یک گروه محدود نکرده‌ام»، اعلام کرد.

همزمان نیز پنج گروه معارض ایران روز ۱۴ فروردین در لندن یک به اصطلاح ائتلاف تشکیل دادند. این پنج گروه شامل نام‌های «فداییان خلق»، «همبستگی جمهوری خواهان»، «جبهه ایران-اروپا»، «ائتلاف جمهوری‌خواهان» و «سازمان‌های جبهه ملی خارج از ایران» بود. بعید است یک نفر در ایران پیدا شود که حتی نام این گروه‌ها را شنیده باشد. 

ائتلاف مذکور یک ماه پس از تشکیل ائتلاف شش نفره منشور مهسا تشکیل شد. افرادی نظیر کریمی و گلشیفته فراهانی نیز از حامیان این گروه شش نفره بودند. گروهی که البته دیگر وجود ندارد. اکنون فقط تجزیه طلبان مانده‌اند و یک گروه موذی به نام سازمان تروریستی مجاهدین خلق.

کارزار وکالت ضربه بزرگی به خاندان شاه مخلوع (به عنوان مشهورترین اپوزیسیون خارج نشین) بود. امّا یک نکته روشن شد. نه شاه و اپوزیسیون در ایران طرفدار دارند و نه صفحات میلیونی سلبریتی‌های اینستاگرامی واقعی هستند. این افراد حکم همان مگس‌هایی را دارند که بر روی زخم مشکلات اقتصادی و ناکارآمدی برخی از نهاد‌های کشور می‌نشینند.

این نکته مهم مرهون ابله‌هایی به نام علی کریمی، فرخ نژاد و کرمی است. بیش باد!

منبع: فارس

برچسب ها: ضد انقلاب ، علی دایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۲۷ فروردين ۱۴۰۲
من با اطمینان می گویم که مجموع این وطن فروشها به یک میلیون نمی رسد آن هم یک میلیونی که دنبال یک میلیون هدف هستند و هر کدام دنبال منافع خود است و خیلی هاشون تمام هم و غم شان جز ارضاع جنسی چیز دیگری نیست بخاطر همین وقتی دستگیر می شوند شلوارشان را خیس می کنند رهبرشان زنی است که تمام افتخارش هم آغوشی هر روز با یک مرد بیگانه است آخه اینها می خواهند انقلاب کنند؟ مردم ایران باغیرتند، عزت دارند اگرچه کمبودهایی وجود دارد و مردم گلایه هایی هم دارند اما به این معنی نیست که دنبال چنین جرثومه های فسادی راه بیفتند.
Iran (Islamic Republic of)
عشقم وطن
۲۳:۱۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
خاک تو سر وطن فروشای بی شرم صبر کن ببینید ب چ نکبتی دچار میشدی هم خودتون هم خانواده گور ب گوری شما آرزوی من اینه ببینم کسی با خدا بجنه چ شکلی میشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
لطفا در مورد علی کریمی اینطور صحبت نکنید.ایشان در قلب ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
وقتی هما چی فیلتره ما چجوری رای بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۶ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
علی کریمی یک ادم تهی مغز عقب افتاده بیسواد و از این دنیا فقط شوت زدن بلده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۴ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
یه مشت احمق تجزیه طلب بیمغز پولدوست .اسماعیلیون افسرده مصی احساساتی بی مغز مهتدی ادمکش تجزیه طلب دور هم جمع شده اند در حقیقت اینا مگسانند که به دور هم جمع شده ان و طمعکار مثل گرگهای درنده که منتظرن
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه
۰۳:۱۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
من بعنوان یک ایرانی به خودم و کشورم و وطنم و دینم افتخار میکنم ازینکه این نادانها و احمقها ایرانی هستند متاسفم چون ایرانی ها بسیار روشنفکر و منطقی و از نظر علم و بصیرت در مقام والایی هستند
شرم میکنم که اینان خودشون رو تو دنیا ایرانی معرفی میکنند ...
Iran (Islamic Republic of)
عمران
۰۰:۴۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
پسر شاه حالا حالا ها باید بشینه روی صندلیش عقده رأی جمع کردن داشته باشه . بد بخت کاری از دستش بر نمی آید .‌‌ چون کاری نکرده؛ تا حالا امید طرف داراش ناامید شده . باید گریه کنن ..... عقده های کودکی و آرزو های دراز/ مینشیند همچون سگی گوش دراز
گوش به فرمان مسیح و امثال خران/ ادعا و چرندیاتت مسیح، زیاد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۴۶ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
مردم ایران که اهمیتی به این دلقک ها نمیدن، خودشون در توهم طرفداران میلیونی ان!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
مرگ بر تمامشان از همشون مردم ایران بی زار هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
مزدوری و وطن فروشی خاک فروشی پرچم فروشی و عمله غرب و دشمن صهیونیستی عاقبتی چون منافقین آواره ندارن.فقط آواره و پیر شدن و مرتب برا پول دنیا میرن جلو گلوله .لباس نظامی تنشون هست این زندگی شون هست.نه خانواده نه کشور نه وطنی.
Iran (Islamic Republic of)
جمال زمانی نسب
۱۳:۰۰ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
ما ملت ایران با قران هستیم با امام حسین ع هستیم ما ملت امام زمان عج هستیم تا ابد با قران با امام زمان عج خواهم ایستاد.با این ترفندهای الکی و بیخود وبا چند حرف واین رسانه های غربی راهی بجاهی نخواهند برد.این ها علف های هرز هستن که به خواست خداوند در بین ملت ایران چیده میشوندو از بین خواهند رفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
لَعْنَةُ الله عَلَیْهّم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
واقعا مااصلا به این ها اهمیت نمی دهیم یه وقتهایی اگه اعتراضی هست به خاطر شرایط سخت اقتصادی که مردم حق دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
آقا من برا اینا پیشنهاد کاری دارم:
یه دستشویی عمومی بزننن پهلوی رئیسش باشه برا دریافت وجه مابقی هم بشورن تمیز کنن
کریمی هم فرچه بزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
خخخخخخ
قیافه پهلوی رو مثل میمونی میمونه که جلوش موز گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
جلوش موز گوشتی گذاشتن، خوشحال شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
با با اینا رو بفرستید توی حوض تصفیه خانه های فاضلاب شهری فضای سایت هم الکی اشغال نکنید با عکسهای این توالت شور ها
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۱:۵۰ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
مستدعیست تا قوه قضاییه عزیز که تاج سر ما است نسبت به تحریم بین المللی این اراذل و مصادره کل اموال اینها در تمام عالم اقدام مقتضی بعمل آورند. التماس عدل و قانون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
شاه خر کیه دیگه. مردم همه خودشون شاهند. ماشاءالله تو کشور انواع سگ هارو داریم تازه داریم صادرات میکنیم نمونه اش علی کریمی برزو ارجمند و احسان کرمی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
خخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
کریمی توپ جمع کن از وقتی شروع کردی از موتوری جنس بگیری توپ هم نمیتونی جمع کنی
خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
همین اقای رهبر خوب است من دوسش دارم جنگ رفتم ووووو کسان دیگر تا الان کجا بودنند اقای خامنهای خوب است اقای رهبر یک مسولیت بده به من براش خدمت کنم
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۰:۵۲ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
تازه تعداد ایرانیان خارج از کشور رو محاسبه نکردید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۴۷ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
به یاد سخن گوهر بار اما جعفر صادق که فرمودندخدارا شکر که دشمنان مارا از احمق ها قرار داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
باش شما راست میگین!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
یک مشت دلقک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
موز را اگر قوتی می بود کمر خویش راست می فرمود. پهلوی ها اگر قوت داشتند حکومت خودشونو حفظ می کردند.
فک کنید این چولمن ها بخوان حکومت کنند چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
کسی که ۶۳ سالشه و پول تو جیبی و خرج زندگی خودش و ۳ دخترشو مادرش میده معلومه چقدر عرضه داره

کسی که تا ۱۸ سالگی ولیعهد بوده و هزار جور امکانات واسه شغل و درس و هنر داشته و میتونسته به راحتی پزشک و کارخونه دار و تولیدکننده و کارآفرین و مولتی میلیاردر بشه ولی نشده و نون خور مادرش شده معلومه چه شخصیتی داره
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۲۳:۴۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
هلیکوباکترپهلوی ، آخرین انگل از این نسل شوم
Italy
ناشناس
۰۸:۱۸ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
خودت هم می‌دونی داری چرت میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
صدا و سیما و رسانه ها مقصریند
که لاشخور های کفتار و زالو ماب کاسب مخالف نظام
توانسته اند
دوران دیکتاتوری و سیاه سلطان استعماری و کودتاچی
را فرشته بخورد نوجوانان و جوانان دهند که
در ان زمان زندگی نکرده اند
خود خارجی ها ان دوران سیاه را مستندسازی کرده اند
لااقل ان مستندها را در رسانه ها پخش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
سلبیریدی
احسان کرمی
چقدر گرفته که به پسر سلطان دزد
وکالت داده
این جور ادم نماها سر در اخور استعمار دارند
توهم زدند که کار نظام تمامه
خواستند از قافله عقب نیفتدند
همشون یک مشت فرصت طلب و کاسب وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
در امریکای شمالی
روزی نیست که یک یا چند نفر بیگناه توسط پلیس کشته بشه
باید لیست کشته شدگان توسط کشورهای
مدعی حقوق حشر و ازادی دورغین را
به لیست اضافه میکردید
اب از اب تکان نمیخورد
هنرپیشگانی مثل جولیا جولی و امثالم
به کما رفته اند که گیس بران کنند
ولی برای کشورما
هر ننه قمری
مدعی حقوق زنان وازادی میشه و نطق در میکند
چونکه توش پول است
بهشون موقعیت داده میشه .بنفع شون است
در دینای زر و زیور زندگی میکنیم
همشون به دنبال لحاف ملانصرالدین هستند و بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
فقط دنباله پول هستن بیچاره مردم..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
باید امار ساواکی ها و فرزندان و نوه و نتیجه شون را
هم به این امار وکالت به چاپید ربع پهلوی
اضافه کنید
ساواکی ها بالاترین حقوق و مزایا را داشتند
و به اینخاطر خاطره خوشی از زمان سلطان کودتاچی توسط استعمار دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۴ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
طرفدارهای پهلوی هم بیشتر رقاص و مشروب خوار و سگ باز و پولدار های مفت خور هستند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۱۳ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
کاملا گل گفتی فقط سگ بازها و هوس بازها طرفدار شاه و پسرشن که خوشبختانه حتی میلیون هم باشند بجز خوش گذرانی نه قدرت دفاع و نه قدرت ایستادگی در مقابل طرفداران خون شهدا و اسلام رو دارن و مورد بعد اینکه اینا ترسو و دنیا پرستن موقع نبرد فرار میکنن در صورتی که حامی شهدا و اسلام چیزی برا از دست دادن ندارن و مردانه تاپای جان میستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۳ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
...گور پدر هرچی سلبریتی فراری هست با طرفدارانشان
... گور پدر طرفداران وطن فروششان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۶ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
همشون برن گم بشن
فقط از این ناراحتم که مسئولین چرا بهانه بدست این لجن ها میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۲ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
آمریکا جز منافقین قصاب هیچ اپوزوسیونی رو نمیخواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۱ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
اینا چرا نمی‌خوان بفهمن که آمریکا اینا رو نمیخواد آمریکا فقط منافقین رو میخواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۹ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
اینا بیخود به خودشون زحمت ندن آمریکا منافقین رو انتخاب کرده یعنی داعش
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۰۵:۰۱ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
خدا ذلیلت کنه احسان کرمی خندوانه،توی حروم لقمه طومار خخخخ جمع میکنی خاک بر اون سر ریاکارانه،حرومت ریال ب ریال پولی ک تو این سرزمین ب جیب زدی لاشخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۸ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
اینا دارند مبارزه میکنند ولی در ظاهر با این دلقک ها

ولی در باطن دارند کارهای اصلی رو اون پشت پرده ای خا انجام میدند
مث ازمایش ژن ایرانیان
تحقیقات زنتیک بر ایرانی خا و انواع بیماری ها

و …
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۲ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
فرح به علی کریمی و احسان کرمی پول کم داده.الان دارن برای آمریکا و اسراییل دم تکان میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۱ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
منحرفان، شیطان را معیار کار خود گرفتند، و شیطان نیز آنها را دام خود قرار داد و در دل هاى آنان تخم گذارد، و جوجه هاى خود را در دامانشان پرورش داد. با چشم هاى آنان مى نگریست و با زبان هاى آنان سخن مى گفت. پس با یارى آنها بر مرکب گمراهى سوار شد و کردارهاى زشت را در نظرشان زیبا جلوه داد.
خطبه ۷ نهج البلاغه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۰ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
اولائک کالانعام بل هم اضل
Iran (Islamic Republic of)
مبارز _ شهید خرازی
۰۲:۵۴ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
اگر این سیرک تعطیل بشه ، دیگه چه تفریحی داریم؟
لااقل هلیکوباکترپهلوی و کریمی پوز دراز و سلبریتی کرمی را تاکسیدرمی کنید تا آینده گان هم از دیدن چهره ی منفور و منحوس این انگل ها متحیر بشوند.
Iran (Islamic Republic of)
مملی
۰۲:۴۲ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
مقاله خوبی بود. دلم وا شد خخخخخخخخخخخخخخ توالت شور انگلیسی ها برای ما ائتلاف تشکیل داده. یا للعجب
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۲۳:۴۳ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
یک زوج هنری در روز جهانی توالت
مسیخ مو پتیخ = فرچه توالت
شاهزاده دماغ دراز = آفتابه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۰ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
من چندشم میگره وافسوس می خورم يعني پسز شاه ارزش نشررا داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۴ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
این احمقهایی که صفحه یارو دختر هنرپیشه را دنبال می‌کنند چه موجوداتی هستند .
Iran (Islamic Republic of)
سلطان
۰۲:۰۷ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
مرگ بر وطن فروش ،خائن کم است ،بماند تا نابودی اسرائیل ،و درماندگی و بیچارگی خود و خانواده خود را ببیند ،،، صد البته که تا آن وقت عزیز به راه راست هدایت شود و تا دیر نشده آخرت خود را سیاه نکند،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
شما درست می فرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
این مشنگ ها کی اند. ول کنین . کسی اهمیت به این دیوانه ها میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
بین حریت و خریت فقط یک نقطه می باشد ولی این کجا و آن کجا.