پیام تبریک حماس و جهاد اسلامی به مناسبت سالگرد شکست اسرائیل در جنوب لبنان

جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین، سالگرد شکست رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را به این کشور تبریک گفتند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز مقاومت و آزادی لبنان را که مصادف با ۲۵ می‌ هر سال است به لبنان و حزب الله تبریک گفت و تأکید کرد که در آن روز مقاومت در لبنان به پیروزی قاطع بر "اسرائیل" دست یافت.

به گزارش فلسطین الیوم، این جنبش امروز پنجشنبه در بیانیه‌ای مطبوعاتی، سالروز آزادسازی جنوب لبنان و شکست رژیم اشغالگر را یک مناسبت بزرگ دانست که با قلم نور و پیروزی رقم خورده و در تمام سال‌های پس از این آزادی الهام‌بخش و مایه افتخار امت اسلامی بوده است.

جهاد اسلامی تأکید کرد که پیروزی مقاومت در لبنان در نتیجه سال‌ها جهاد و صبر و با فداکاری‌های فراوان و کار خستگی ناپذیر به دست آمد و مقاومت توانست ارتشی را که تصویر آن از زمان اشغال فلسطین با جنایت و تروریسم عجین بود را شکست دهد.

این جنبش در پایان ضمن حمایت از مقاومت لبنان در برابر دشمن مشترک تأکید کرد: "ما با قاطعیت و استواری به مبارزه ادامه می‌دهیم و برای تقویت مقاومت و توسعه ابزار آن در همه عرصه‌ها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم".

در همین راستا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" نیز با تبریک سالگرد شکست رژیم اشغالگر اسرائیل در جنوب لبنان تاکید کرد که این یادبود مؤید این است که مقاومت تنها راه احیای حقوق است.

جهاد طه، سخنگوی حماس در بیانیه‌ای مطبوعاتی تأکید کرد که این پیروزی بزرگ در نتیجه ضربات دردناک مقاومت به اشغالگران به دست آمد و تاریخ درگیری با دشمن و معادله بازدارندگی قوی توسط مقاومت را تغییر داد.

طه با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی که بر اساس سیاست کشتار و جنایت علیه ملت‌های عربی و اسلامی شکل گرفته، در نتیجه ضربات مقاومت سقوط کرد، افزود: "مقاومت در لبنان شگفت‌انگیزترین تصاویر حماسه و قهرمانی را در این پیروزی بزرگ ترسیم کرد".

او تصریح کرد: "این یادبود بار دیگر ثابت می‌کند که انتخاب جهاد و مقاومت تنها گزینه برای حفظ کرامت مردم، احیای حقوق و حفظ هویت سرزمین عربی است".

امروز پنجشنبه بیست و سومین سالگرد شکست اسرائیل در اکثر مناطق جنوبی لبنان در نتیجه پایداری نیرو‌های مقاومت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
یواش یواش دارن می‌فهمن باید برن زیر پرچم حزب الله
آخرین اخبار