پوتین: ناتو روسیه را با تعهد برای عدم گسترش به شرق فریب داد

رئیس‌جمهور روسیه گفت نیرو‌های روسی بر خلاف کی‌یف که به اهداف غیرنظامی حمله می‌کند، تنها به زیرساخت‌های نظامی اوکراین حمله می‌کنند.

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد: «ناتو روسیه را با تعهدات خود برای عدم گسترش به شرق فریب داد و سعی کرد اوکراین را ضمیمه کند.»

به گزارش شبکه خبری المیادین، پوتین همچنین درباره حمله پهپادی اوکراین به مسکو، گفت: «سیستم‌های پدافند هوایی در جریان حمله پهپادی تروریستی به مسکو به طور عادی کار می‌کردند.»

رئیس‌جمهور روسیه تأکید کرد: «نیرو‌های روسی بر خلاف کی‌یف که به اهداف غیرنظامی حمله می‌کند، تنها به زیرساخت‌های نظامی اوکراین حمله می‌کنند.»

پوتین افزود: «اوکراین در سال‌های اخیر توسط افرادی مرتبط با منافع غرب اداره می‌شود که یک رژیم ضد روسیه ایجاد کرده‌اند. ما در سوریه با چنین حملاتی مواجه شدیم، اگرچه اندازه پایتخت روسیه با شهر‌های سوریه قابل مقایسه نیست.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
باهمه این ادعاها،هنوز هیچ کشوری حتی خود مردم روسیه و بلاروس و سایرین نیز ، نتونسته کوچکترین دفاعی از دلیل ارتکاب همچین فتنه و تجاوزی بعمل اورد . اینکه غرب بازی شون داده که حقی رو برای روسیه مترتب نمیکنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
غربی ها به هیچ تعهدی پایبند نیستند
توافق آب و هوایی و هسته ای ده ها مورد دیگر را إنکار کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
چه غلطی تونستی بکنی بدبخت !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
مرگ بر امریکا و ناتو فریبکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
غربی ها به کدام وعده شان وفا کردند ؟ سراسر تاریخ سیاسی غرب مشحون از فریب نیرنگ دغلکاری و کلاه برداری سیاسی و نظامی و اقتصادی است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناسی
۲۰:۳۰ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
روسیه متجاوز باید نابود شود.
آخرین اخبار