جوانی که نهیب می‌زند به اراده‌های خاموش

اشاره رهبر معظم انقلاب به نام شهید مصطفی صدرزاده موجب شد کاربران، فضای شبکه‌های اجتماعی را با نام این شهید منور سازند.

اشاره رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) به نام شهید مصطفی صدرزاده موجب شد کاربران، فضای شبکه‌های اجتماعی را با نام این شهید منور سازند. رهبر انقلاب فرمودند: «گاهی اوقات شما می‌بینید از یک روستا یک شخصیت منور و نورانی برمی‌خیزد، از یک روستای اطراف شهریار یک جوان فداکار و نورانی مثل مصطفی صدرزاده به وجود می‌آید. ما از این مصطفی‌های صدرزاده در تمام کشور بسیار داریم، هزاران داریم، این‌ها همه امیدبخش است.» کاربران در توئیت‌های خود از این شهید و ویژگی‌ها و عظمت‌های او نوشتند. شهید سیدمصطفی صدرزاده، از رزمندگان مدافع حرم حضرت زینب (س) و فرمانده گردان عمار لشکر فاطمیون بود که در عملیات محرم به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم

محمدحسین پویان‌فر:
کسانی که برای خدا کار می‌کنند، هیچ‌وقت شکست ندارند. عزت دست خداست. #مصطفی_صدرزاده

محمدرضا شهبازی:
حضرت آقا یه بار دیگه از شهید مصطفی صدرزاده اسم بردن توی سخنرانی ۱۴ خردادشون. این مستند «عابدان کهنز» روایتی از مصطفی صدرزاده و رفقا و مسجدشونه. مسجدی که چند شهید و جانباز مدافع حرم تقدیم میکنه. ببینیدش.


بیشتربخوانید


کاربری با نام «حاج کمیل»:
جوان نورانی از اطراف شهریار که نهیب میزنه به اراده‌های خاموش ما و طعنه میزنه به رژه و نمایش امکانات دشمن. #مصطفی_صدرزاده

محمد رستم‌پور:
در دو ماه گذشته، این دومین باری است که رهبر حکیم انقلاب از مصطفی صدرزاده نام می‌برند. در مورد این شهید، حداقل سه کتاب که من می‌شناسم، نوشته شده. اما از او خطبه غرا و زینبی همسرش در مراسم تشییع خاطرم مانده. طوری که نمی‌دانم، مصطفی صدرزاده شهیدتر است یا همسرش سمیه ابراهیم‌پور.

امیر فروغی:
وقتی کارتان می‌گیرد و دورتان شلوغ می‌شود تازه اول مبارزه است، زیرا شیطان به سراغتان می‌آید. اگر فکر کرده‌اید که شیطان می‌گذارد شما به راحتی برای حزب الله نیرو جذب کنید، هرگز... (بخشی از وصیت شهیدمدافع حرم مصطفی صدرزاده)

محمدحسین عزیززاده:
آقامصطفی برامون از اون روز تاسوعایی بگو که پیش اربابت حضرت عباس (ع) بودی... خوش به سعادتت که همنشین خوبان عالم شدی و بدا به حال ما که به این دنیای بی‌ارزش مشغولیم! مرا امید وصل تو زنده می‌دارد... #شهید_مصطفی_صدرزاده

غلامرضا خلیلی‌نیا:
سیدابراهیم (نام جهادی سیدمصطفی صدرزاده) جوان تو دل برو و نورانی که من عاشقش شدم... این جملات توصیف حاج قاسم از شهید سیدمصطفی صدرزاده است.

محمدجواد نظری:
شهید صدرزاده: «وقتی کار فرهنگی را شروع می‌کنید با اولین چیزی که باید بجنگیم خودمان هستیم، اولین مشکل تنبلی و سهل‌انگاری است. وقتی کارتان می‌گیرد و دورتان شلوغ می‌شود تازه اول مبارزه است، زیرا شیطان به سراغتان می‌آید... تا جایی‌که می‌توانید از تفرقه فرارکنید، عامل تفرقه غیبت و خبرچینی است.»

سیدمحمود رضوی:
خوشا به حال شهدای مدافع حرم و امنیت که رشادت‌های آن‌ها امروز از زبان، ولی و نایب امام عصر (عج) گفته شد، علی‌الخصوص شهید مصطفی صدرزاده و آرمان علی‌وردی.‌ای کاش روزی برسد که این رضایت روزی ما هم بشود.

هادی فاطمی:
خوشا به سعادت مصطفی صدرزاده و آرمان علی‌وردی که، ولی امر مسلمین و نایب امام زمان از اون‌ها به خیر و نیکی و مثمر بودن یاد میکنه! مگه معنی دیگه‌ای برای عاقبت بخیری وجود داره؟

جواد آقایی:
راه برای رسیدن به آقا مصطفی صدرزاده و شهدایی که رهبری به آن‌ها اشاره کردند بسته نیست. منتها امروز مجاهدت برای رشد ایمان و امید در جامعه از مجاهدت در میدان نبرد نظامی هم سخت‌تر است و هم مهم‌تر...

ناصر صادقی:
حضرت آقا گفتند: «ما مثل مصطفی‌های صدرزاده در تمام سرتاسر کشور بسیار داریم» خود این جمله دریای امید برای کشور.

منبع: روزنامه جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار