تشکیل شعب تخصصی برای پرونده‌های واحد‌های تولیدی

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به تشکیل شعب تخصصی برای پرونده‌های واحد‌های تولیدی مشکل‌دار در این استان، مدیران بانک‌ها و ادارات در صورت ترک فعل، مورد پیگیرد قانونی قرار می‌گیرند.

حجت‌الاسلام سعید شهواری  رئیس کل دادگستری لرستان در جلسه ستاد مقاومتی لرستان اظهار داشت: بهتر است به دنبال اجرای فرامین مقام معظم رهبری و رفع موانع تولید باشیم و تصمیمات جلسه نیز در چارچوب مقررات باشد.

او عنوان کرد: بدون تردید رفع موانع و رونق تولید، فراهم‌سازی زمینه اشتغال و ازدواج جوانان و مهار تورم افسار گسیخته، نیاز به عزم جدی دارد.

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه در یک جنگ اقتصادی و تحریم ناجوانمردانه قرار داریم، افزود: از این‌رو حمایت، صیانت و تأمین امنیت برای سرمایه گذاری از جمله وظایفی است که در این مقطع از زمان عهده‌دار هستیم.

حجت الاسلام شهواری، بیان داشت: امروز با همفکری و بحث و تبادل نظر مفید و سازنده تا جای ممکن مشکلات پرونده‌های مطروحه واحد‌های تولیدی را برطرف خواهیم کرد.

او تشکیل این جلسات را برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی دانست و افزود: انتظار می‌رود این جلسات مستمر و به‌موقع برای حل مسائل برگزار شود.

رئیس دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه در پرونده‌های مرتبط رؤسای بانک‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور داشته باشند، افزود: اجرای مصوبات بسیار حائز اهمیت است، چرا که برخی از این عدم اجرای مصوبات به عنوان ترک فعل محسوب شده و قابلیت پیگیرد قانونی دارد.

حجت الاسلام شهواری، تصریح کرد: لازم است برای هر مصوبه یک متولی تعیین و در جلسات بعدی خروجی کار مشخص شود.

او از تشکیل شعبات تخصصی در خصوص پرونده‌های واحد‌های تولیدی مشکل‌دار خبر داد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.