یک سوم جمعیت دانشجویی کشور در دانشگاه پیام نور تحصیل می‌کنند

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: ۳۴۰ هزار دانشجو برابر با یک سوم جمعیت دانشجویی کشور در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.

 ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور در نشست اعضای هیات رئیسه و روسای استان‌های دانشگاه پیام نور  ضمن تاکید بر ماموریت گرابودن دانشگاه و نقش آن در هویت بخشی به جوانان گفت: آمایش، ساماندهی و چابک سازی دانشگاه پیام نور مانند همه دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم از ماموریت‌های مهم این دانشگاه می‌باشد.

وی به مسئولیت‌های دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: بسیاری از خانواده‌های محروم جامعه از این دانشگاه بهره می‌برند، ماموریتی که این دانشگاه به درستی در همه نقاط کشور دنبال می‌کند.

تقی زاده به برگزاری مجازی و غیرحضوری بودن کلاس‌های دانشگاه به عنوان یک مزیت برای جذب دانشجو اشاره کرد و با تاکید بر اینکه با نگاه کارشناسی در راستای مجازی شدن کلاس‌های درس در همه رشته‌ها پیش می‌رویم، گفت: این اقدام سبب جذب و اعتماد بیشتر دانشجویان و یک فرهنگ و نگرشی جدید به آموزش عالی شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور با تاکید بر ایجاد و راه اندازی رشته‌های مورد تقاضای جامعه در مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری اظهار داشت: دانشگاه پیام نور دانشگاهی باز با تولید محتوای فرهنگی و اسلامی فعالیت می‌کند.

وی در بخش دیگر سخنان خود به فعالیت‌های قرارگاه‌ها و مجتمع‌های فرهنگی ورزشی در دانشگاه پیام نور اشاره کرد و بیان داشت: اردو‌های فرهنگی، علمی دانشجویی برای خانواده دانشگاه را در دستور کار داریم.

رئیس دانشگاه پیام نور در پایان از استقرار تیم‌های ورزشی و فرهنگی دانشگاه پیام نور در مرکز رینه استان مازندران خبر داد و گفت: دانشگاه به همه نیاز‌های دانشجویان و اعضای دانشگاه توجه ویژه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۱۰ تير ۱۴۰۲
سلام درباره کارکنان دانشگاه فکری کنید نه فقط علمی در حالی که در پیام نور علمی ها هیچ کار مثبتی نمی کنند در یک سال پنج بار دانشگاه حضور ندارن ماهی بیست سی چهل حقوق میگیرن
آخرین اخبار